Ga naar inhoud

Weet iemand het algemene Sony nl. e-mailadres


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sterker nog, je kunt inderdaad via een formulier op de website contact opnemen, maar de mail die je daar van terug krijgt, heeft niet eens een return-adress. Zelfs niet als je de complete header gaat uitpluizen. Dus daar kun je ook al niks mee.\r\nOverigens kreeg is op mijn vragen wel vrij vlot een antwoord (had een batterijklepje voor een MP3-speler nodig).
Link naar reactie
Ik heb het maar via die Sony site gedaan.\r\nAl heb ik alles moeten inkrimpen, gezien het max. aantal leestekens van 800.\r\n\r\nKijk ik kan wel bellen, dat is uiteraard niet het probleem.\r\nMaar het is zo, als je belt, kun je andere info krijgen of later zeggen ze dat het zo niet was.\r\nVandaar dat ik het per mail wil, heb je iets meer houvast.\r\n\r\nIk ben er zeer verbolgen over dat je ze, als je een antwoord krijgt, daar weer niet op kunt reageren.\r\nZijn er meer bedrijven die dat hebben, heel irritant, moet alles weer via zo\'n formulier en je mag niet teveel schrijven.\r\n\r\nSony zet artikelen op de markt die exact het zelfde zijn, maar toch een ander type hebben. (met exact bedoel ik ook exact)\r\nDeze mogen dan alleen in een bepaalde Electronica keten verkocht worden, Expert bijv. mogen ze met de prijs rommelen!!!!.\r\nDit is heeeeeelll erg onduidelijk, want ga je dan op de Sony site dat type opzoeken voor info, zul je hem niet vinden.\r\nTerwijl andere bedrijven gewoon ook stunten met het andere modelnummer wat wel op de site staat.\r\nOver openheid gesproken.\r\n\r\nHeb ik het fout, dan ben ik ook al verkeerd voorgelicht.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Dagen later een nietszeggend bericht gehad.\r\nVandaag weer bericht gestuurd via de Sony site.\r\nAan het eind bij versturen krijg je te lezen dat het bericht met succes is verstuurd.\r\nKrijg je even later een mail met deze tekst, : This is an automatically generated Delivery Status Notification.\r\n\r\nDelivery to the following recipients failed.\r\n\r\n [email]ISE.EDGAAE@eu.sony.com[/email]\r\n\r\nLekker duidelijk niet dan.\r\nNog maar zelfde bericht gestuurd, krijg ik weer die melding, terwijl de site zegt dat het is goed gegaan.\r\n\r\nZo zie je maar weer, wat moet je dan denken als klant?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...