Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Delen Geplaatst: 13 september 2006 Ik loop mij suf te klikken op die Sony site, maar kan geen e-mailadres vinden.\r\nOm kriegelig van te worden.\r\nZou toch heel duidelijk bij het gewone adres moeten staan.\r\nOf kijk ik er toch weer overheen?\r\n[email]info@sony.nl[/email] werkt in ieder geval niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2006 Adres SCHIPHOLWEG 275 \r\n1171 PK BADHOEVEDORP \r\n \r\nTelefoon 020 658 1911\r\n \r\nFax 020 658 5454\r\n \r\nhier heb je adres en normaal telefoon nummer (van de site af)\r\nkan je in iedergeval wel telefonisch contact opnemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2006 Bedankt, maar het postadres is wel bekend.\r\nIk zoek een email adres.\r\nGewoon achterlijk in deze tijd als het er niet bij staat nietwwaar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2006 Nee, ze willen geen email want die wordt dan toch niet beantwoord. Een groot bedrijf heeft nooit een algemeen emailadres, want (1) de mail wordt dan toch niet beantwoord en (2) wordt toch bestookt met spam.\r\n\r\nVaak kun je contact opnemen via een formulier op de site, en anders moet je ze bellen en vragen om het emailadres. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2006 Ze willen geen email zeggen waarschijnlijk. Als je ze wil mailen moet je gewoon dit mailformulier gebruiken. [url=http://www.sony.nl/support/ShowNonProductSupportFAQ.action?site=odw_nl_NL&categoryType=FAQ+Generic]klik[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2006 Sterker nog, je kunt inderdaad via een formulier op de website contact opnemen, maar de mail die je daar van terug krijgt, heeft niet eens een return-adress. Zelfs niet als je de complete header gaat uitpluizen. Dus daar kun je ook al niks mee.\r\nOverigens kreeg is op mijn vragen wel vrij vlot een antwoord (had een batterijklepje voor een MP3-speler nodig). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2006 Ik heb het maar via die Sony site gedaan.\r\nAl heb ik alles moeten inkrimpen, gezien het max. aantal leestekens van 800.\r\n\r\nKijk ik kan wel bellen, dat is uiteraard niet het probleem.\r\nMaar het is zo, als je belt, kun je andere info krijgen of later zeggen ze dat het zo niet was.\r\nVandaar dat ik het per mail wil, heb je iets meer houvast.\r\n\r\nIk ben er zeer verbolgen over dat je ze, als je een antwoord krijgt, daar weer niet op kunt reageren.\r\nZijn er meer bedrijven die dat hebben, heel irritant, moet alles weer via zo\'n formulier en je mag niet teveel schrijven.\r\n\r\nSony zet artikelen op de markt die exact het zelfde zijn, maar toch een ander type hebben. (met exact bedoel ik ook exact)\r\nDeze mogen dan alleen in een bepaalde Electronica keten verkocht worden, Expert bijv. mogen ze met de prijs rommelen!!!!.\r\nDit is heeeeeelll erg onduidelijk, want ga je dan op de Sony site dat type opzoeken voor info, zul je hem niet vinden.\r\nTerwijl andere bedrijven gewoon ook stunten met het andere modelnummer wat wel op de site staat.\r\nOver openheid gesproken.\r\n\r\nHeb ik het fout, dan ben ik ook al verkeerd voorgelicht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2006 Dagen later een nietszeggend bericht gehad.\r\nVandaag weer bericht gestuurd via de Sony site.\r\nAan het eind bij versturen krijg je te lezen dat het bericht met succes is verstuurd.\r\nKrijg je even later een mail met deze tekst, : This is an automatically generated Delivery Status Notification.\r\n\r\nDelivery to the following recipients failed.\r\n\r\n [email]ISE.EDGAAE@eu.sony.com[/email]\r\n\r\nLekker duidelijk niet dan.\r\nNog maar zelfde bericht gestuurd, krijg ik weer die melding, terwijl de site zegt dat het is goed gegaan.\r\n\r\nZo zie je maar weer, wat moet je dan denken als klant? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen