Ga naar inhoud

Uw mening: Windows Media Player 11


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo.\r\nIk heb Windows media player 11 gedownload en geinstalleerd.\r\nToen ik een DVD wilde branden kon dat niet (Of kan het wel?). In Windows Media Player 9 series wel.\r\nIk wilde 9 series weer installeren maar toen kreeg ik een melding waarin stond dat ik de nieuwste versie had geinstalleerd en dat de setup afgesloten werd.\r\n\r\nNiet verkeerd bedoeld maar,\r\ndit vind ik toch een minpunt voor Microsoft, en jullie?
Link naar reactie
Niks minpunt voor Microsoft, dat is eigenlijk je eigen schuld. Windows Media Player 11 is nog in de bèta-fase, wat dus betekent dat hij nog in het teststadium is. Je mag dan verwachten dat nog niet alle foutjes gevonden zijn, en dat bepaalde dingen misschien helemaal nog niet werken. Dus wat dat betreft kun je alleen jezelf de schuld geven.\r\nWat het tweede punt betreft, dat je de oude niet terug kon zetten, da\'s ook niet zo moeilijk. Dat is met vrijwel alle programma\'s zo, als je een nieuwe versie wilt vervangen door een oudere, dan zul je die oude versie eerst moeten verwijderen. Heb je al eens in het configuratiescherm onder software gekeken? Zet bovenaan dat venster eens het vinkje bij \"Updates weergeven\", als WMP11 niet gewoon in de lijst staat.
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Geweldig ding, zeker aangezien hij in Windows Vista bij minder dan 600 MB vrij werkgeheugen altijd met de melding \"Your computer is running low on memory\" op de proppen komt en verder dus niets afspeelt. :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nOch, ik gebruik al een hele tijd niets anders als Media Player Classic, onderdeel van het K-Lite Codec Pack. Speelt álles af, inclusief QuickTime, RealMedia en zelfs veel shockwave en flash dingen. Uiteraard met dank aan de meegeleverde codecjes...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...