Ga naar inhoud

Berichten tegelijk gebruiken/ontvangen in Netscape + Outlook


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag weten of het mogelijk is om alle berichten die binnen komen tegelijkertijd te koppelen aan Netscape 7.1 Email en Outlook Express.\r\n\r\nWe gebruiken de computer met meerdere personen en de een gebruikt Nescape en de andere Outlook Express. Bovendien willen we dezelfde emailadressen gebruiken. \r\n\r\nVanzelfsprekend wil ik als het mogelijk is ook weten hoe ik dat voor elkaar krijg.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie respons.
Link naar reactie
Jullie doen wel makkelijk zeg...zelfde emailadres op zelfde computer, maar ander emailprogramma.\r\n\r\nGoed.\r\nIeder degelijk mailprogramma heeft de mogelijkheid berichten op de server achter te laten. \r\n\r\nDoor deze functie in mailprogramma A in te schakelen, kan op een later tijdstip in mailprogramma B dezelfde emails nogmaals opgehaald worden.\r\nNadeel is dat emails specifiek in de volgorde A -> B opgehaald moeten worden. Als B eerst opgehaald wordt, worden de emails van de server gehaald en zijn ze voor A niet meer beschikbaar.\r\n\r\nMogelijkheid twee is om genoemde functie in beide emailprogramma\'s in te schakelen. Voordeel is dat het niet uit maakt in welke volgorde A -> B of B -> A de emails worden opgehaald. Nadeel is dat de emailbox op de server volloopt omdat berichten eeuwig erop blijven staan.\r\n\r\nMogelijkheid drie is hetzelfde als mogelijkheid twee, met het verschil dat wordt aangegeven dat de emails na x dagen van de server verwijderd moeten worden. De server loopt nu niet meer vol, omdat deze zichzelf opruimt. Nadeel is dat als de emails in mailprogramma A worden opgehaald, deze binnen x dagen door B ook opgehaald moeten worden.\r\n\r\n\r\nHet lijkt me echter handiger dat jullie ieder een eigen emailadres gaan gebruiken. Op die manier kan ook ieder z\'n eigen mailprogramma gebruiken, en krijgt ieder z\'n eigen berichten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...