Ga naar inhoud

Meerdere films op 1 DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]Een dvd kost nog geen halve euro.[/quote]\r\nDat zijn dan zeker merkloze dvd\'s in een spindel.\r\nBen zelf al een tijdje op zoek naar A-merk dvd\'s (in case), en wil daar best een euro twintig per stuk voor uitgeven, maar die ben ik nog nergens tegen gekomen.\r\nHeb ooit eens 10 euro betaald voor 10 Philips-dvd\'s in een aanbieding, maar zoiets ben ik toch niet meer tegen gekomen.\r\n\r\nDus als iemand iets weet... ;-)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Met een beetje kennis van video & software kan je met gemak 3 a 4 films op 1 enkele dvd van 4.7Gb krijgen.\n\nMet behulp van virtualdub, besweet, avifrate, een goede mpeg-encoder en een dvd-brandprogramma. Zo kan je je mpeg 2 naar een lagere bitrate zetten zodat je gauw 3 a 4 films op een schijfje kan zetten, die je dvd - speler gewoon zal lezen. Natuurlijk in minder kwaliteit dan de orginele 6000-8000kbps van je orgineel.\n\nWil je meer weten pm me dan.\n\nJavil.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=TarUnited;260785]Dat zijn dan zeker merkloze dvd\'s in een spindel.\r\nBen zelf al een tijdje op zoek naar A-merk dvd\'s (in case), en wil daar best een euro twintig per stuk voor uitgeven, maar die ben ik nog nergens tegen gekomen.\r\nHeb ooit eens 10 euro betaald voor 10 Philips-dvd\'s in een aanbieding, maar zoiets ben ik toch niet meer tegen gekomen.\r\n\r\nDus als iemand iets weet... ;-)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nKijk es op [url]www.opus.com[/url]\r\nDat is een firma in Duitsland die alles heeft op gebied van dvd\'s, cd\'s geheugen enze enz\r\nDe kwaliteit is zeer goed, gebruik zelf altijd NO Logo dvd\'s en doen het prima\r\n\r\nSuc 6\r\n\r\nWillem
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...