Ga naar inhoud

Ace mega codecs pack

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Altijd heb ik deze [url=http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm]codec pack[/url] met veel plezier gebruikt, maar het begint me nu toch echt te irriteren. \r\nDe nieuwste versie flikt \'t em om WMV niet in Movie maker én premiere pro weer te geven. Het hele pack de-installeren lukt niet. Op het net valt te lezen dat meerdere mensen hier last van hebben. Het lijkt wel alsof het er allemaal af is, maar ergens blijft wat achter. Nu lukt het me dus niet een film te monteren met WMV\'s als basismateriaal. Wie helpt me ?\r\nIk heb ergens in een FAQ heb gelezen wat ik aan / uit moet vinken (voordat ik door had dat dit het geval bij mij was) in de opties die het biedt, maar ik kan dat héle kleine stukkie nergens meer terugvinden op het net. (Het was volgens mij een Russische of Hongaarse site).\r\n\r\nHoop dat iemand hier iets weet......\r\n\r\n\r\nMVrGr\r\ndB
Link naar reactie
Leute,\r\n\r\ndit is dus het probleem. Heb al 2 of 3 andere codecs packs geprobeerd, maar het probleem blijft. Heb het register opgeschoond, maar ook dit zet geen doden aan de zeik.\r\n\r\nIemand enig idee hoe ik handmatig het register opschoon?\r\n\r\nIn de link die ik gaf valt te lezen dat meerdere gebruikers het niet voor elkaar krijgen.
Link naar reactie
Het K-Lite Mega Codec Pack bevat ook tools om [b]alle[/b] geïnstalleerde codecs te kunnen bekijken en om beschadigde codecs te vinden.\r\n\r\nDownload het hele pakket (35 MB) tijdens installatie kun je alles uitvinken, er wordt dus geen codec geïnstalleerd, en slechts de bij de tools (Sherlock) aanvinken en de optie \"detect broken codecs\".\r\n\r\nDie opties staan bijna onderaan in de lijst, maar je moet toch even de hele lijst doorlopen om alles uit te vinken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...