Ga naar inhoud

Geadresseerde verandert


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleempje:\r\n\r\nAls ik een email stuur naar bijvoorbeeld [email]ABC@dingetje.nl[/email], komt hij in mijn mailbox aan alsof hij gestuurd is naar [email]BCD@dingetje.nl[/email].\r\n\r\nBCD is een verzamelgroep voor ongeveer 20 mailadressen, die samenkomen in 1 public folder.\r\n\r\nWie weet, hoe ik mijn \'geadresseerde\'-veld in tact kan laten?\r\nNu is het erg vervelend, omdat ik niet weet waarvoor mensen mij mailen!!\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nMenno van de Veen
Link naar reactie
Of.... je hebt een eigen domeinnaam. Bijvoorbeeld [url]www.dingetje.nl[/url] en hebt extra e-mail adressen aangemaakt.\r\n\r\nDe standaard e-mail was [email]mail@dingetje.nl[/email]\r\n\r\nJe maakt extra e-mail adressen, [email]handig@dingetje.nl[/email] [email]blauw@dingetje.nl[/email] [email]groen@dingetje.nl[/email] enz...\r\n\r\nNu wordt er een mailtje gestuurd naar [email]blauw@dingetje.nl[/email] en die ontvang je in de mailbox van [email]mail@dingetje.nl[/email] ????\r\n\r\n\r\nOf zit ik er nu helemaal naast... :-S
Link naar reactie
Het is inderdaad ook een rare situatie, heb het ook niet echt goed uitgelegd.\r\n\r\nAls ik een email stuur naar mijn buurman, en ik stuur mijn email naar het adres [email]ABC@dingetje.nl[/email], komt hij bij mijn buurman aan, als een mail gestuurd naar [email]BCD@dingetje.nl[/email].\r\nHier komt hij direct aan in de Public Folder, samen met alle emailtjes die naar ongeveer 20 andere emailadressen gestuurd worden.\r\n\r\nHij verandert dus de naam.\r\n\r\n\r\n\r\nIk hoop dat het zo duidelijk is, anders mail ik je even een grotere versie van het verhaal!\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nMenno van de Veen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...