Ga naar inhoud

hd partitie


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]Partitioneren is inderdaad beter in mijn opinie. Ik houd de partities altijd onder de 100 Gb.[/quote]\r\nHet spijt mij om het te moeten zeggen a v v,maar hier ben je toch echt te vaag.\r\nHet kan nu heel goed gebeuren,dat iemand die wat minder goed op de hoogte is dan jijzelf,straks met een XP partitie zit van 100GB en dat kan\\zal toch de bedoeling niet zijn ;-) \r\n\r\nVoor XP-Pro SP2 is 5GB voldoende,ben je van zins [u]veel[/u] programma\'s te gaan instaleren,maak de partitie dan 10GB.\r\n\r\nOp de toekomst gericht,voor Vista adviseerd Microsoft 15GB.\r\n[quote]maar ook via Computerbeheer/Schijfbeheer in het Configuratiescherm.[/quote]\r\nOm in Windows partities te kunnen maken,moet er nog wel z.g.n \"niet toegewezen ruimte\" aanwezig zijn!\r\n\r\nNogmaals,als iemand hier niets van weet\\begrijpt en bij installatie de gehele schijf toewijst,dan heeft zo iemand direct al problemen ;-) \r\n\r\nOp deze site wordt e.a. duidelijk uit de doeken gedaan.\r\n\r\n[url]http://www.windowscorner.com/installatie/partities.php[/url] \r\n\r\nEen heel goede reden om meerdere partities aan te maken,is gelegen in het feit,dat je belangrijke data zoals,Mijn Documenten,Mail,Adresboek en de Favorieten,permanent op een andere partitie kunt zetten.\r\n\r\nStoringen doen zich over het algemeen voor in de Windows installatie en als je bovengenoemde data hebt verplaatst,dan blijft deze dus mooi buiten schot.\r\n\r\nHoe e.e.a. tot stand te bregen lees je hier onder punt 72.\r\n\r\n[url]http://valkarts.nl/pctips/#mydocuments[/url]\r\n\r\nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...