Ga naar inhoud

I.E met win 98se op laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede avond allemaal,\r\nIk ben niet zo\'n freak dat ik alles weet dus vandaar ik me tot jullie wend.\r\nOm op mijn laptop software te installeren vraagt hij een hogere I.E dan 5.5. Welke moet ik dan hebben die op win 98 SE draait??\r\nWaar en hoe kan ik die downloaden? Deze moet ik dan via mijn PC downloaden en op schijf zetten en vervolgens op mijn laptop zetten.\r\nHoe kan ik dit het beste aanpakken?
Link naar reactie
Die moet je downloaden van de [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1e1550cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&DisplayLang=en]site van Windows[/url].\r\nDownload dit bestand op de PC en kopieer hem naar de laptop. Dit kan via netwerk, usb, cd, dvd, e-mail... wat dan ook, wat u wilt :)\r\nZodra de setup (het bestand dat u downloadde) op de laptop staat, voert u dat bestand uit, volgt de wizard en IE 6.0 is geinstalleerd! :-D\r\n\r\nSucces,\r\n[b]Quzex[/b]
Link naar reactie
Kijk uit met IE6 op W98: dat ging bij mij X-tig malen zeer fout, Windows dood binnen 2-3 dagen, doordat ik èn Hotmail èn MSN-messenger erbij aan boord heb, iets met de synchronisatie van Adresboek (zou afgeschaft zijn/worden maar werkt bij mij nog steeds).\r\n\r\nUiteindelijk kreeg ik toch mijn zin, IE6 werkt nu al enige maanden foutloos in mijn W98, sinds ik de laatste keer na installatie van IE6 meteen naar Windows Update ging en er alle updates van binnenhaalde waarvan in de beschrijving \"IE\" werd genoemd.\r\n\r\nWèlke patch ervoor zorgt dat de fout nu wegblijft, zal ik waarschijnlijk nooit weten maar daar maak ik me ook niet meer druk over.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...