Ga naar inhoud

Wizard Nieuwe Hardware gevonden komt steeds terug


Aanbevolen berichten

Als ik mijn pc opstart krijg ik de melding Wizard Nieuwe Hardware gevonden: Onbekend.\r\nAls ik naar \'t icoontje ga Hardware veilig verwijderen dan is het ok.\r\nDe volgende keer als ik mijn pc weer opstart dan is het erweer.\r\nHoe krijg ik dit volledig weg?\r\n\r\nps ik heb geen nieuwe hardware geïnstalleerd.
Link naar reactie
In de hardware-lijst kijken of er ergens een vraagteken/uitroepteken bij staat en daar kijken in \"eigenschappen\" wat er loos kan zijn. Ook opletten of er niet een apparaat meervoudig staat opgevoerd.\r\n\r\nEEN oorzaak zou kunnen zijn dat je USB-apparaten wel eens hebt verwisseld of opgeschoven op de USB-ingangen; tegen de bedoeling/afspraak/beloften in gaat dat op erg veel computers flink fout.
Link naar reactie
Er staat inderdaad bij apparaatbeheer:\r\n?overige aparaten\r\n - ? onbekend apparaat\r\n - ? onbekend apparaat (dus 2x en het vraagteken is geel)\r\n\r\nEigenschappen:\r\nRadeon 9200 -> niet juist geconfigureerd code 1 en code 28; de stuurprogramma\'s zijn niet goed geinstalleerd.\r\n\r\nDoor Pinnacle misschien wijzigingen in aangebracht?\r\nzie mijn andere vraag in \'t forum
Link naar reactie
Zo te zien geen USB-probleem, gelukkig.\r\n\r\nAls het goed is moet je ergens een schijfje hebben met de Radeon-driver.\r\n\r\nZet dat schijfje erin, ga naar het scherm waarover je postte, ga in Eigenschappen van die kaart en kies Opnieuw installeren, wijs via Bladeren of \"diskette\" Windows de weg naar het schijfje.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...