Ga naar inhoud

Nieuwe ISP met niewsgroepen


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nIk heb nu ADSL standard van planet, maar de snelheid/prijs verhouding staat me niet echt aan.\r\n\r\nNu zoek ik een nieuwe profider, maar dan niet zo duur\r\n\r\nOvergens wil ik graag een profider met goede nieuwsgroepen.\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\nGroeten Bl4st\r\n\r\nps. Casema is niet beschikbaar in Zwolle
Link naar reactie
\'k Neem aan dat je de binaries nieuwsgroepen bedoelt. Als dat mede bepalend is voor je keus van provider neem dan hier eens een kijkje om je te oriënteren: [url]http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/[/url]\r\nHet beste ben je af met een pay-server... goede retentie, veel groepen beschikbaar en weinig te repareren. Dan is voor de keuze van provider alleen maar van belang welke snelheid je neemt en of je een datalimiet hebt of niet.
Link naar reactie
XS4all is veel te duur vergeleken bij anderen en de newsserver is redelijkt tot goed.\r\nAls je echt een provider wilt hebben, neem dan bijv. een snelle provider die niet moeilijk doet, bijv. Wanadoo 20 mbit en dan neem je daarnaast voor 7,50 p/m een Eweka abonnementje erbij dan ben je van alles af en nog goedkoper dan bij een provider met een goede newsserver erbij.\r\n\r\nAls je dat toch perse wilt, dus ISP inclusief newsgroups die goed zijn, dan moet je bij Tweak DSL zijn. Stuk goedkoper dan XS4all in elk geval, en een veel betere newsserver dan xs4all. Die van Tweakdsl word ook als payserver aangeboden.\r\nAls je echter een internetabo hebt bij Tweak krijg je die newsserver er gratis bij (met 8 verbindingen).\r\nEen betere aanbieding, zonder flauwekul (dus geen FUP of downloadlimiet) heb ik nog nergens gevonden.\r\n\r\nMaar zoals gezegd... met Wanadoo 20mbit en Eweka erbij ben je weer goedkoper uit, het is maar wat je wilt.\r\n\r\nP.s. tot verleden jaar heeft een kennis van me Quicknet gehad. Op zich niet geweldig met de binairies en ook nog een datalimiet van 50Gb op de newsgroupen, dus daar wil je niet zijn.
Link naar reactie
Oplossing van Blacktiger is de beste.\r\nNeem een snelle en goede internetprovider en kies voor een aparte nieuwsserver (Eweka of Tweaknews)\r\n\r\nIk heb zelf @Home breedband en een abo bij Tweaknews, gaat perfect (Y) \r\n@Home heeft ook wel iets wat ze nieuwsserver noemen maar erg incompleet en de grote groepen als a.b.dvd.nl ontbreken.
Link naar reactie
[quote]Neem een snelle en goede internetprovider en kies voor een aparte nieuwsserver (Eweka of Tweaknews)[/quote]\r\nOf je neemt Tweakdsl en hebt Tweaknews er gratis bij.:)\r\n\r\n@home met Tweaknews of Eweka gaat ook perfect inderdaad.\r\n\r\n@Avv: Tja... sinds de nieuwe firmware upgrade gaat het toch erg goed moet ik zeggen. Er is ook een niet officieel forum inmiddels, waar ook enkele mensen van de helpdesk aanwezig zijn voor support.\r\nIk heb er zelf geen klagen over, net als een stuk of 5 mensen die het inmiddels in mijn kennissenkring ook hebben.\r\nHet prijskaartje is gewoon enorm gunstig vergeleken bij andere providers. Zelfs als je daarnaast nog die 7,50 of 7,95 voor aparte newsserver erbij telt.\r\n\r\nMaar men kan uiteraard ook iets anders nemen.
Link naar reactie
[quote]dus voor 31,45 Euro heb ik 20Mbit ADSL + 20Mbit perfecte Nieuwsgroepen, of komt er nog wat van KPN bij?[/quote]\r\nDat ligt er aan welke provider je neemt. Ben wel nieuwsgierig op welke de keuze is gevallen.\r\n\r\nNormaliter komt er nog het vastrecht van je telefoonlijn bij. Als je GEEN telefoonaansluiting hebt momenteel, dan komt er nog een behoorlijk kostenplaatje bij kijken. Namelijk aansluitkosten kaalkoper, 75 euro aansluitkosten en daarna 9,67 per maand. Of je neemt een telefoonaansluiting op Belbudget dan is het 48 euro en een paar centen aansluitkosten en 9,67 per maand.\r\nHeb je al een telefoonaansluiting, dan is het natuurlijk weer anders. Extra kosten komen er dan niet bij, want je betaald dan toch al je vastrecht aan KPN, daar komt geen toeslag bovenop ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...