Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Delen Geplaatst: 27 april 2006 Ik zit met een probleem,\r\n\r\nIk krijg geen geluid meer als ik muziek wil afspelen bij\r\nWinamp, RealPlayer, I tunes en Windows Media Player.\r\nMaar heb wel geluid bij msn al er een bericht binnen komt of mijn pc afsluit.\r\nKan iemand mij helpen?\r\nMvg Chino Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2006 Mediaplayer: afspelen - volume - misschien staat die optie op dempen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2006 [quote=Drentsig]Mediaplayer: afspelen - volume - misschien staat die optie op dempen?[/quote]\r\n\r\nNee die staat voluit. maar wel bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2006 Meestal als je het in Winamp ook niet kunt horen, is er wat aan de hand.\r\nDoe eens een poging om die installatie te verwijderen en opnieuw het geluid te installeren.\r\nNeem aan dat je een losse kaart hebt.\r\nDan in iedergeval geluid uit zetten van vaste kaart, als je ook geluid op MB hebt.\r\nZeld heb ik wel zo\'n ingebakken kaart, moet altijd apart geinstalleerd worden.\r\n\r\nOnlangs niet met de bedrading bezig geweest?\r\nStekker goed aan achterkant van je kast? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen