Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2006 Delen Geplaatst: 26 april 2006 Hallo, \r\n\r\nIk heb een Acer Aspire 3613 WLMi. Met ingebouwde microfoon. Alleen nou heb ik het probleem dat bijvoorbeeld bij Skype mijn stem erg zacht is. Degene waarmee ik praat moet heel erg z\'n best doen om mij te horen. Ik al wel via configuratie scherm, geluiden, hardware en dergelijke het geluid van de microfoon op maximaal staan....\r\n\r\nIemand een idee waar het aan kan liggen en hoe ik het kan verbeteren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 Misschien moet degene aan de andere kant van de \"lijn\" het geluid wat harder zetten. \r\nHoor jij degene die tegen jou praat wel goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 In skype zelf zitten ook test-mogelijkheden.\r\n\r\nHeb je wel de allernieuwste skype? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 Ja ik hoor diegene waar ik tegen praat wel goed. En aan de andere kant staat het geluid voluit.\r\n\r\nHeb inderdaad de nieuwste Skype en die test wel dat ik stem geluid heb. Maar heel zachtjes en dat vind ie blijkbaar genoeg! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2006 Heb je ook eigen software van je geluidskaart...probeer het daar is mee...misschien staat er wel iets over je microfoon bij!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2006 Nein! (cry) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen