Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Delen Geplaatst: 25 april 2006 Internet explorer sluit onverwachts af. Deze opent wel, maar zodra de startpagina halverwege met laden is, sluit ook IE onverwachts direct af, ook zonder foutmelding. \r\nOok Outlook express sluit onverwachts direct af (zonder foutmelding!) nadat ik dubbelklik op een mailtje. Ik gebruik geen preview. \r\n\r\nIk kan niets traceren waarom dit gebeurt. Ad-Aware & AVG heb ik laten checken, niets gevonden waardoor dit probleem weggaat. Ook Windows XP Home edition (incl SP\'s) wordt automatisch ge-update. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Klik eens in Software de IE aan en daarna optie \"repareren\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 [quote=willem1940]Klik eens in Software de IE aan en daarna optie \"repareren\".[/quote]\r\n\r\nIE komt niet eens voor in de softwarelijst, ik kom IE alleen tegen bij windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Als ik \'m daar aanklik kan ie alleen verwijderd worden... Repareren zie ik nergens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Ik zou eerst gratis browser Firefox downloaden en als EXTRA installeren, zodat je in ieder geval weer op Net kunt komen. (Desnoods de module downloaden via een andere computer en per stick of CD inbrengen en op schijf vastzetten, daarna installeren; Firefox module is vrij groot, iets van 5MB).\r\n\r\nDan meteen via Firefox de gratis progjes Spybot en AdawareSE downloaden, installeren en daarna updaten via Net.\r\n\r\nHierna computer opstarten in Veilige Modus (voor meer macht voor de spionnenvangers); dat doe je op de meeste computers door tijdens opstart rustig te blijven aantikken F8, sommige computers F5.\r\nEenmaal in Veilige Modus geopend, éérst Spybot laten lopen en alles laten vernietigen wat-ie vindt, daarna hetzelfde met AdawareSE.\r\n\r\nDan de computer her-starten.\r\n\r\nIndien geen verbetering: proberen om dezelfde òf hogere IE te downloaden, de module op schijf op te slaan en van daaruit (met internetverbinding open) eroverheen te installeren. \r\nDit kan niet via Firefox meen ik (zelfbescherming MS) maar anders die module neerhalen met een andere computer en via floppie of CD in de bedoelde compu op schijf zetten en installeren.\r\nIk weet te weinig van XP af, of dat wel vergelijkbaar lukt als bij W98se.\r\n\r\nEen andere manier, waarvan ik echter vernam dat die in XP wel eens schade aan programma\'s kan opleveren, zou zijn de Windows-CD er in te steken en kiezen Installeren (NIET FORMATTEREN), optie \"reparatie\" (in XPpro: \"upgrade\").\r\nHet lijkt mij echter dat dit alleen kans heeft met een CD waar SP2 reeds in is opgenomen en waarin de IE niet van een lagere versie is dan die welke reeds (mogelijk via updates) is geïnstalleerd.\r\n\r\nMeer kan ik niet verzinnen, hopelijk kijken ervaren XP-ers mee en corrigeren mij waar nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Link naar Hitman Pro (gratis prog). Zitten de programma\'s waar Willem1940 het over heeft in. Is zeer geschikt voor XP. Werkt handig omdat ie automatisch z\'n programma\'s uitvoerd. Haalt er bij mij veel rotzooi uit. Succes.\r\n\r\n[url]http://www.hitmanpro.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 Helaas wil Hitman Pro er nogal eens teveel uithalen,en je hebt ook geen controle over wat \'ie eruit gooit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen