Ga naar inhoud

via script oid automatich fixed IP toekennen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nik zit met het volgende:\r\n\r\nop een Windows 2000 machine wordt een USB-lan adapter geplaatst. Deze wordt herkend als een nieuwe device maar ik moet wel de drivers zelf installeren want die kent de betreffende versie van W2K niet.\r\n\r\nNu heb ik maar zeer beperkte mogelijkheden mbt de bediening van deze PC omdat het een controller voor een proces is. Wat ik wel heb is een volledige desktop, echter met alleen zichtbaar de functies die van toepassing zijn. Explorer.exe draait niet als ik de taskmanager open.\r\nVerder kan ik dmv een druk op een toets het enter-commando geven.\r\nWil ik meer dan moet ik er een muis en keyboard aan gaan hangen en dat wil ik gezien de omgeving en situatie niet.\r\n\r\nWat ik me dus afvraag: is er een mogelijkheid om iets van een automatisch script te maken waarmee ik de USB-lan adapter (Local Area Connection 2) in Windows kan configureren? Dat bv op een CD-ROM zetten en via autorun laten installeren? De standaard-instelling is DHCP maar ik heb een specifiek fixed IP nodig!\r\n\r\n\r\nWie kan me helpen? BVD!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...