Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Delen Geplaatst: 25 april 2006 hoi hoi ik had een vraag heb pas een dure logitch koptelefoon\r\nmaar de mic gaat automatisch zachter bij als ik te hard praat kan ik dat op een of andere manier uit zetten\r\n\r\ngroeten maikel\r\n\r\nps het gaat gewoon via geluidskaart dus niet via usb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Met een goedkope headset van pakweg 6 euri bij Kijkshop denk ik niet dat er je zoiets gebeurt (maar ik praat ook niet te hard dus weet het niet zeker).\r\n\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2006 Dat ligt niet aan de koptelefoon, dat doet de applicatie waar je gebruik van maakt. Een andere headset heeft uiteraard geen zin, gezien het feit dat in theorie alle headsets hetzelfde werken..\r\n\r\nOm welk programma gaat het (en zeg alsjeblieft niet \"alle\" oid, specificeer jezelf dan, anders kunnen wij ook niet helpen :-) ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen