Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Delen Geplaatst: 25 april 2006 Voor een computerspel wordt het aangeraden om de docs settings map niet op dezelfde harde schijf te zetten als waar het spel komt.\r\nNu wil ik graag mijn docs settings map van D:\\ verplaatsen naar C:\\\r\nHoe moet ik dit doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Is het niet handiger het spel op een andere partitie te zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 nee gaat niet want daar staat namelijk mijn windows op en dat gaat ook niet goed samen met dat spel(het kan wel maar dan lijdt ik fps verlies)\r\nIk weet niet of het überhaupt mogelijk is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 XP zeker? Dat ken ik onvoldoende. Maar ik zou eens mijn RECHTER muistoets op de map klikken, lezen of er een interssante optie zich aanbiedt of eventueel aankiezen EIGENSCHAPPEN en daarin verder zoeken/lezen.\r\n\r\nMeten is weten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 geprobeerd maar ook dat werkt nite :-( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 [color=blue]Nog nooit van gehoord dat je de settings map voor een game op een andere schijf moet zetten, als je nou maar één schijf hebt? \r\nIs het geen één april grap?[/color]\r\n\r\n[quote=willem1940]XP zeker? Dat ken ik onvoldoende.[/quote]\r\n[color=blue]Hé Willem, niet zo ouwerwets hè, \'t wordt tijd dat je nu maar eens overstapt want binnenkort wordt Win98 niet eens meer ondersteunt... ;-)[/color] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 [quote=willem1940]]XP zeker? Dat ken ik onvoldoende.[/quote]\r\n[color=blue]Hé Willem, niet zo ouwerwets hè, \'t wordt tijd dat je nu maar eens overstapt want binnenkort \r\nwordt Win98 niet meer ondersteunt... ;-)[/color][/quote]\r\n\r\nIk wil best een ander systeem maar dat moet dan niet werken op een manier die lijkt op XP; dat ding maakt mij te kwaad en te langzaam door allerlei onnutte tussenvragen en bovendien doet het dingen die ik niet heb besteld.\r\n\r\nIk blijf zo lang als het gaat w98se gebruiken. Linux zou misschien voor mij ideaal zijn maar dan moet ik op mijn ouwe dag veel te veel gaan studeren, met twijfelachtige uitkomst want ik ben als beta-student weinig waard.\r\n\r\nZelfs \"Pythagoras\" rechthoekige driehoek doorzie ik alleen maar middels het zelden gebruikte voorbeeld, om de zijden A B C te noemen ipv de hoeken en dan van die zijden vierkanten te maken (vierkanten zijn kwadraten).\r\n\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2006 [quote=willem1940]\r\nIk wil best een ander systeem maar dat moet dan niet werken op een manier die lijkt op XP; dat ding maakt mij te kwaad en te langzaam door allerlei onnutte tussenvragen en bovendien doet het dingen die ik niet heb besteld.\r\n:)[/quote]\r\n[color=blue]Kun je zelf allemaal anders configureren, je kunt het zelfs afstellen op Win98 klassiek! XP is effe wennen gewoon...\r\nVerder was het maar een grap van me hoor, ik vind het juist wel goed dat je zo goed op de hoogte bent met computers maar goed,\r\nik wil nu niet teveel off topic gaan hier...[/color] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 @ Numan Ik heb er ook nog nooit wat van gehoord maar het zou fps schelen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2006 on-topic:\r\nWindows verkenner > Op \'mijn documenten\' staan.\r\nRechtermuisklik > Eigenschappen \r\nTabblad Doel\r\nWijzig veld \'Doel\'\r\nVoer de nieuwe lokatie in waar je mijn documenten wilt hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2006 [quote=giofree]on-topic:\r\nWindows verkenner > Op \'mijn documenten\' staan.\r\nRechtermuisklik > Eigenschappen \r\nTabblad Doel\r\nWijzig veld \'Doel\'\r\nVoer de nieuwe lokatie in waar je mijn documenten wilt hebben.[/quote]\r\n\r\nHier wordt niet bedoeld de map Mijn Documenten (want die kan wel), maar de map Documents and Settings. Volgens mij kun je die niet zo maar verplaatsen omdat windows de nieuwe locatie dan niet meer kan vinden..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2006 De map \"Documents and Settings\" is een systeem map en kan daarom niet verplaatst worden.\r\n\r\n@Nickman,wil je mij eeens uitleggen wat dat \"fps verlies\" betekent?\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2006 Dat vroeg ik me ook al af, en na even zoeken kwam ik erachter dat \'ie waarschijnlijk Frames per second bedoelt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2006 [quote=reintje][quote=giofree]on-topic:\r\nWindows verkenner > Op \'mijn documenten\' staan.\r\nRechtermuisklik > Eigenschappen \r\nTabblad Doel\r\nWijzig veld \'Doel\'\r\nVoer de nieuwe lokatie in waar je mijn documenten wilt hebben.[/quote]\r\n\r\nHier wordt niet bedoeld de map Mijn Documenten (want die kan wel), maar de map Documents and Settings. Volgens mij kun je die niet zo maar verplaatsen omdat windows de nieuwe locatie dan niet meer kan vinden.....[/quote]\r\nDat moet toch ook ergens zijn aangegeven dus ik dacht mischien weet iemand het hier Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2006 Als je een nieuwe gebruiker aanmaakt en inlogt dan kan het misschien op deze manier\r\nAls u gebruikmaakt van een gebruikersaccount, worden door u gemaakte of opgeslagen bestanden in de map Mijn documenten geplaatst, gescheiden van de documenten van andere gebruikers van de computer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen