Ga naar inhoud

Documents Settings map verplaatsen

Aanbevolen berichten

[color=blue]Nog nooit van gehoord dat je de settings map voor een game op een andere schijf moet zetten, als je nou maar één schijf hebt? \r\nIs het geen één april grap?[/color]\r\n\r\n[quote=willem1940]XP zeker? Dat ken ik onvoldoende.[/quote]\r\n[color=blue]Hé Willem, niet zo ouwerwets hè, \'t wordt tijd dat je nu maar eens overstapt want binnenkort wordt Win98 niet eens meer ondersteunt... ;-)[/color]
Link naar reactie
[quote=willem1940]]XP zeker? Dat ken ik onvoldoende.[/quote]\r\n[color=blue]Hé Willem, niet zo ouwerwets hè, \'t wordt tijd dat je nu maar eens overstapt want binnenkort \r\nwordt Win98 niet meer ondersteunt... ;-)[/color][/quote]\r\n\r\nIk wil best een ander systeem maar dat moet dan niet werken op een manier die lijkt op XP; dat ding maakt mij te kwaad en te langzaam door allerlei onnutte tussenvragen en bovendien doet het dingen die ik niet heb besteld.\r\n\r\nIk blijf zo lang als het gaat w98se gebruiken. Linux zou misschien voor mij ideaal zijn maar dan moet ik op mijn ouwe dag veel te veel gaan studeren, met twijfelachtige uitkomst want ik ben als beta-student weinig waard.\r\n\r\nZelfs \"Pythagoras\" rechthoekige driehoek doorzie ik alleen maar middels het zelden gebruikte voorbeeld, om de zijden A B C te noemen ipv de hoeken en dan van die zijden vierkanten te maken (vierkanten zijn kwadraten).\r\n\r\n:)
Link naar reactie
[quote=willem1940]\r\nIk wil best een ander systeem maar dat moet dan niet werken op een manier die lijkt op XP; dat ding maakt mij te kwaad en te langzaam door allerlei onnutte tussenvragen en bovendien doet het dingen die ik niet heb besteld.\r\n:)[/quote]\r\n[color=blue]Kun je zelf allemaal anders configureren, je kunt het zelfs afstellen op Win98 klassiek! XP is effe wennen gewoon...\r\nVerder was het maar een grap van me hoor, ik vind het juist wel goed dat je zo goed op de hoogte bent met computers maar goed,\r\nik wil nu niet teveel off topic gaan hier...[/color]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=giofree]on-topic:\r\nWindows verkenner > Op \'mijn documenten\' staan.\r\nRechtermuisklik > Eigenschappen \r\nTabblad Doel\r\nWijzig veld \'Doel\'\r\nVoer de nieuwe lokatie in waar je mijn documenten wilt hebben.[/quote]\r\n\r\nHier wordt niet bedoeld de map Mijn Documenten (want die kan wel), maar de map Documents and Settings. Volgens mij kun je die niet zo maar verplaatsen omdat windows de nieuwe locatie dan niet meer kan vinden.....
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote=reintje][quote=giofree]on-topic:\r\nWindows verkenner > Op \'mijn documenten\' staan.\r\nRechtermuisklik > Eigenschappen \r\nTabblad Doel\r\nWijzig veld \'Doel\'\r\nVoer de nieuwe lokatie in waar je mijn documenten wilt hebben.[/quote]\r\n\r\nHier wordt niet bedoeld de map Mijn Documenten (want die kan wel), maar de map Documents and Settings. Volgens mij kun je die niet zo maar verplaatsen omdat windows de nieuwe locatie dan niet meer kan vinden.....[/quote]\r\nDat moet toch ook ergens zijn aangegeven dus ik dacht mischien weet iemand het hier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...