Ga naar inhoud

kan geen exe bestand downloaden

Aanbevolen berichten

Ik heb W98 SE en ik kan geen exe bestanden downloaden. De boel loopt dan vast. Het heeft iets te maken met ActiveX besturingselementen of met de QuickTime Player van Apple.\r\nHoe kan ik dit oplossen?\r\nIk wil gewoon zo\'n \"Doel opslaan als\" venster als ik een exe bestand wil downloaden.\r\nIk moet nl. mijn internet explorer versie updaten en dat lukt nu niet.
Link naar reactie
Hehe; w98se.\r\n\r\nIE5.5 werkt niet met w98, is/was voor ME en niet meer via download te krijgen, wordt niet meer ondersteund.\r\n\r\nIE5.1 (niet zo genoemd, blijft gewoon als \"5\" voor je zichtbaar) is alleen maar te krijgen via speciale site Office2000Update maar ik kan je die wel overzwiepen als je me een e-mail stuurt en/of me toevoegt in je Messenger; zie het kegeltje onder dit bericht of kijk in mijn profiel (en als jij zoiets in je profiel had gezet had je nu al e-mail van me gehad).\r\n\r\nWindows98(se) kan (daaroverheen) sterk verbeterd worden door installatie VOLUIT van liefst de premium-versie (2CD\'s) van Office2000.\r\nDaaroverheen nog de OfficeUpdates o2ksr1a en o2ksp3 en je Windows wordt een stuk stabieler dan voorheen, lijkt er iets te haperen klik dan EERST Office2000(CD1) aan in de setup en gebruik \"office herstellen in oorspronkelijke staat, repareren en snelkoppelingen herstellen\"; Windows zelf wordt dan meestal 100% mee-gerepareerd en in ieder geval de verbeterde IE5 die ik gemakshalve altijd IE5++ noem en die vanuit Windows zelf niet meer reageert op setup-aanklikken want \"nieuwere/hogere versie aangetroffen\".\r\n\r\nMeer hierover staat in mijn \"avontuur-verhaal\" in de W98-rubriek van Dit Forum.\r\n\r\nHeb je Office2000 aan boord? Dat helpt echt hoor, is flinke verbouwing van W98.\r\n\r\nZitten er functies in Office2000 die je niet wilt, dan die pas via setup optie Onderdelen aanvullen of verwijderen, verbieden NADAT de hele boel geïnstalleerd en geüpgraded is, dit heeft echt voordelen want bij te krap installeren & upgraden krijg je sommige \"bijkomstige\" onderdelen onvermeld niet, of onvolledig.\r\n\r\nMaar goed, ook dat staat in mijn oude verhaal \r\n[url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=8458[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...