Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Delen Geplaatst: 24 april 2006 Hallo allemaal.\r\nWat ik nu weer heb, ik weet het niet. Ik gebruik Firefox als standaard browser. Ik heb er altijd goed mee kunnen werken, niks aan de hand. Tot gisteren. Sinds gisteren heb ik iedere keer een \"balk\" onderin mijn beeld die één of andere html-code aangeeft, alleen krijg ik hem niet helemaal in beeld, dus kan ik niet zien, waar het misgaat. Ik heb een [url=http://www.wisse.nu/ff.jpg]screendumpje[/url] gemaakt om te tonen wat ik bedoel.\r\nHeb al een herinstallatie van Fx gedaan, heb een keer systeemherstel aangesproken, maar tot nu toe heeft het allemaal nog niet geholpen. Kan iemand me vertellen wat er misgegaan is? Bij mijn weten heb ik niets vreemds gedaan, na een avond normaal werken met Fx, kreeg ik de volgende dag ineens die (^&^$ balk in beeld.\r\n\r\nIemand hier ook ervaring mee? Ik gebruik de laatste versie van Fx, versie 1.5.0.2. Internet Exploder heeft overigens nergens last van...\r\n\r\nThx.\r\nMike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Heb je al geprobeerd FF op te starten in safe mode?\r\nDit vind je onder Start/Alle programma\'s/Mozilla Firefox/Safe mode\r\nGroet\r\nAnacho Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Hi Anacho, dank voor je antwoord. Ja, dat heb ik geprobeerd. Helaas heeft dat niet het gewenste resultaat gehad. De balk stond er nog steeds...\r\n\r\nGr. Mike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Dat is over het algemeen een probleem met één van je extensies, maar ik ben die fout ook eens tegengekomen in een schone installatie van de Nederlandse versie van 1.5. De enige manier waarop ik dat toen kon verhelpen was door een schone installatie van een Engelse versie uit te voeren, en daar dan de Nederlandse versie weer overheen te zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Ik zal dat ook maar eens proberen. Hopen dat dat lukt...\r\n\r\nBedankt voor de tip iig.\r\n\r\nGr. Mike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Misschien dat je [url=https://bugzilla.mozilla.org/]hier[/url] iets kan vinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Ik ben eruit. Ik had een extensie forecastfox gedownload die voor de problemen zorgde.\r\nAllemaal bedankt voor het meedenken en tegelijkertijd: opgepast als je die installeert bij versie 1.5.0.2 van Fx...\r\n\r\nGr. Mike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Even een kleine mededeling:op de site van mozilla las ik dat de officiele afkorting voor Firefox niet FF,maar Fx is, dit voor de taalpuristen onder ons. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 Dank je ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2006 [quote=Anacho]Even een kleine mededeling:op de site van mozilla las ik dat de officiele afkorting voor Firefox niet FF,maar Fx is, dit voor de taalpuristen onder ons.[/quote]\r\n\r\nBeter laat dan nog later. Ik heb het speciaal voor de taalpuristen (waaronder ik mijzelf denk ik ook mag rekenen) aangepast.\r\n\r\nAnacho, bedankt!\r\n\r\nGr. Mike Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2006 @Hmmmike,\r\nBeter laat dan moe! :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2006 Pfff\'s\r\n\r\nFx...hoe komen ze erbij ?!\r\n\r\nFF is logisch, want verdeel Firefox maar eens in lettergrepen: juist, Fire-Fox. Afgekort levert mij dat 2 ff\'en op --> FF\r\n\r\nFx staat bij mij nog altijd voor het engelse woord Effects. Zoals ook SFX staat voor \'Special Effects\', toch niet geheel onbekend in de filmindustrie.\r\n\r\nNou ja, Mozilla moet maar doen wat ze willen, maar wat mij betreft blijft het gewoon FF. Ik ga internet explorer toch ook niet ir noemen. Internet explorer een ingenieur? Kom op zeg...\r\nIE7 is al beter, maar ingenieur? Nee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen