Ga naar inhoud

Nero 7 Update

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nAls ik via Nero 7 Premium check op updates krijg ik een melding dat er een probleem is met mijn internetverbinding en ik geen verbinding kan maken met Nero.\r\nAls ik gewoon naar de site surf kan ik wel gewoon de laatste update voor Nero 7 Premium binnenhalen.\r\nEenmaal gedownload staat er dat ik een demoversie heb binnengehaald!\r\nHet bestand is me maar liefst zo\'n 123mb groot, en als je begint te downloaden staat er vermeld dat het de update is.\r\nIk heb dit 2 maal gedaan, echt goed gekeken, en de update van Nero 7 (maart dit jaar) binnengehaald, geen demo dus!\r\nToch maar ge-installeerd... over mijn Ner0 7 heen, en nu staat er dus in software Nero 7 Demo ipv Nero 7 Premium.\r\nHet Nero menu is nu zo goed als hetzelfde, echte verschillen zie ik niet, ja NeroShowTime is iets anders van opzet nu.\r\nHeeft iemand hier ervaring mee?\r\nEn is dit gewoon de update of toch een demoversie?
Link naar reactie
[quote=kater]Je hebt de originele versie van Nero& begrijp ik.\r\nVul dan je nummer in en als het goed is, veranderd demo in Nero 7. Je kan als je Nero hebt geopend, ook kijken welke versie je hebt.\r\nIk heb nog versie 6, maar ik verwacht dat dat bij versie 7 hetzelfde is.[/quote]\r\n\r\nJa, de orginele maar tijdens de update wordt er nergens om een nummer gevraagd, ik zou ook echt niet weten waar ik het moet invullen.\r\nHet wordt gewoon over mijn huidige Nero heen gezet.
Link naar reactie
[quote=Anacho]Je kan serienrs invoeren door in het menu keuzescherm dat je ziet als je Nero opent\r\nop de knop met het vlammetje (rechtsonderin) te klikken.\r\nGr. Anacho[/quote]\r\n\r\nIk twijfel zelfs of ik Nero wel update, alles werkt perfect nu, zelfs Lightscribe werkt onder Nero 7 bij mij en ik hoor daar veel problemen over.\r\nMaar het verhaal gaat dat je je software beter up-to-date kan houden vandaar heb ik eens gekeken of er updates waren.\r\nIk heb inmiddels de demoversie er weer af gegooid en de orginele er weer opgezet.
Link naar reactie
Bij window\'s gaat het meestal om echte verbeteringen of beveiligingen ,maar als je huidige brandprg overweg kan met jouw brander en alles doet wat hij moet doen zouw ik nooit gaan updaten .\r\nHet kan wel nodig zijn als je bijvoorbeeld een nieuwe brander aanschaft die niet goed wordt ondersteund.\r\nOok is niet iedere update ook een verbetering (vooral bij de media players ,msn en winamp)\r\nOok blijf je met de update\'s van een brand prg in dezelfde serie zitten . Als je dan echt het nieuwste wilt kun je beter de nieuwste versie kopen.
Link naar reactie
Als je 1maal je Nero7-key hebt ingevoerd, zal je bij een volgende Nero7-update dat niet meer te hoeven doen (bij een upgrade zal je echter een nieuwe key moeten invoeren en zal je oude niet meer volstaan). Zelfs al zou je via config.scherm - software Nero helemaal verwijderen, dan blijft je key in een Nero-registry behouden). Pas bij gebruik van de Nero-removal-tool (registry checker) zal die definitief worden verwijderd en kan je een echte fresh install van Nero doen\r\n[url]http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html[/url]
Link naar reactie
[quote=giofree]Als je 1maal je Nero7-key hebt ingevoerd, zal je bij een volgende Nero7-update dat niet meer te hoeven doen (bij een upgrade zal je echter een nieuwe key moeten invoeren en zal je oude niet meer volstaan). Zelfs al zou je via config.scherm - software Nero helemaal verwijderen, dan blijft je key in een Nero-registry behouden). Pas bij gebruik van de Nero-removal-tool (registry checker) zal die definitief worden verwijderd en kan je een echte fresh install van Nero doen\r\n[url]http://www.nero.com/nero7/eng/Clean_Tools.html[/url][/quote]\r\n\r\nInderdaad, daarom hoef ik ook geen code meer in te voeren.\r\nAlleen bij volledige her-installatie van pc is dat weer nodig.\r\nMaar goed, mijn vraag/probleem blijft nog onbeantwoord. :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...