Ga naar inhoud

Iranview

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als er een foto van internet bij mij komt gaat hij open met Iranview. deze heb ik niet meer op mijn computer staan! ook is het zo als ik een foto wil bekijken of bewerken geeft hij die keuze aan en komt iranview tevoorschijn. \r\nbij de opodracht zoeken kan ik nergens op mijn computer iranview vinden.\r\nweet iemand waar ik het toch kan zoeken?\r\nmet vriendelijke groet
Link naar reactie
Heb je gezocht met Explorer?\r\nDoe het eens vanuit een DOS box.\r\nKlik Start/Uitvoeren, tik in: CMD en klik op Ok\r\nIn de DOS box:\r\nGa naar de top van de schijf waarop Windows staat geinstalleerd, b.v. de C schijf.\r\nTik in C: en druk op Enter\r\nTik in CD \\ en druk op Enter\r\nTik in DIR/S i_view32.exe en druk op Enter.\r\n\r\nHij zal nu de hele schijf gaan afzoeken naar dat programma.\r\nAls dat erop staat zal deze worden getoond inclusief het pad waar deze werd gevonden.\r\nDan weet je waar deze staat.\r\nEventueel kun je datzelfde ook doen op andere vaste schijven.\r\n\r\nFeit is dat als een plaatje met Irfan wordt geopend dit programma toch echt op je pc aanwezig zal zijn.\r\n\r\nProbeer het eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...