Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Delen Geplaatst: 24 april 2006 Ik heb mijn pc teruggezet in de koopstand en wil nu mijn videokaart drivers updaten maar zie door de bomen het bos niet op de Ati site.\r\nMijn kaart is de Medion Radeon 9800 XL. Kan ik nu de drivers van de Ati Radeon 9800 pro downloaden en zo ja waar vind ik die? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Misschien moet je op de Medion site kijken, bij de Medion en Targa computers is het zo dat je van hun site de stuurprogramma\'s moet halen omdat zij \"speciale\" versies van kaarten in hun comp\'s zetten die niet op de site van de leverancier staan. \r\nHandige mensen weten vaak wel iets van de leveranciersite werkend te krijgen, dus misschien reageert er nog zo iemand om jou daarmee te helpen; anders zou ik gewoon bij Medion zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Het lijkt me dat me [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/39804]deze driver[/url] nodig hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Ik laat het maar bij het oude. Met de nieuwe driver gaat het beeldscherm uit bij wisselen van gebruiker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Dat is denk ik eerder een instelling van Windows dan een probleem met de nieuwe driver.\r\nWel vreemd dan dat het bij de oude driver niet gebeurd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen