Ga naar inhoud

Externe Disks mounten niet

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal Lacie\'s die ik zowel op m\'n Mac als m\'n PC (XP SP2) draai. De disks zijn geformatteerd op de Mac en deden het altijd prima op Windows (mbv Macdrive).\r\nIk weet niet waarom maar opeens mounten de schijven niet meer. Bij Deze Computer zie ik ze niet, bij Schijfbeheer ook niet- bij Apparaatbeheer wél!? \'Dit apparaat werkt correct\' staat er bij eigenschappen. Dat zal wel, maar WinXP kennelijk niet...\r\nMet Macdrive kan ik hem wel zien en formatteren/partitioneren maar hij wordt niet zichtbaar bij Deze Computer. Ik kan er dus niks mee. (overigens doen de schijven het prima onder Mac OsX)\r\n\r\nIk hoop dat iemand me op weg kan helpen... alvast bedankt,\r\n\r\nWolf
Link naar reactie
Misschien kun je ze beter andersom gebruiken? De Mac is beter in het omgaan met Windows-geformatteerde partities dan andersom. Ik heb ook veel problemen gehad met Mac-geformatteerde disks in mijn Windows PC, dusdanig dat ik een PC zelfs moest remasteren met een image.\r\n\r\nNu ben ik ook een Mac-hater, dus mijn mening is misschien wat gekleurd :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...