Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Delen Geplaatst: 23 april 2006 Als ik iets intype in mijn adresbalk van IE en dan op enter duw dan gebeurt er niks hij gaat dan niet naar de pagina zoeken.\r\nOp alle andere locaties werket de enter wel gewoon is er iemand die hiermee ervaring heeft en weet hoe het is op te lossen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 Bedoel je dit probleem [url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=9409]klik hier[/url]\r\nhet stond maar een paar posts lager in de lijst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 [quote=crazy bird]Als ik iets intype in mijn adresbalk van IE en dan op enter duw dan gebeurt er niks hij gaat dan niet naar de pagina zoeken.\r\nOp alle andere locaties werket de enter wel gewoon is er iemand die hiermee ervaring heeft en weet hoe het is op te lossen.[/quote]\r\n\r\nDit had ik dus net gepost inderdaad, een regel verderop.\r\nIk had dit probleem ook, een patch gehad van een andere gebruiker maar ondertussen lijkt het probleem zichzelf al te hebben opgelost, het werkt weer goed nu en ik heb niks veranderd of ge-update.\r\nHet blijven vage machines die computers... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 @Marchel, waarschijnlijk heeft MS de patch in de automatische updates gezet,zodoende. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 [quote=Anacho]@Marchel, waarschijnlijk heeft MS de patch in de automatische updates gezet,zodoende.[/quote]\r\n\r\nDat lijkt me sterk want ik heb nog geen updates uitgevoerd sindsdien.\r\nIk heb automatische updates ingeschakeld maar installeer ze handmatig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen