Ga naar inhoud

Word

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk heb een groot probleem. Ik was net voor school bezig met een Engels verslag. Ik beetje aan het typen en opeens kan ik niet meer typen. Staat er achter de naam \'\'Reageert niet\'\'. Ik heb hem niet afgesloten ik heb hem proberen te activeren dit lukte dus niet. Ik heb een backup aan het zoeken geweest in C:/WINDOWS/Temp maar daar kon ik hem ook niet vinden. Ik heb hem nog steeds niet afgesloten weet iemand wat ik hier aan kan doen?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.\r\n\r\nMzzl,\r\n\r\nBoy Steketee
Link naar reactie
Als hij nu nog steeds niet reageert, komt \'ie daar ook niet meer overheen. Er is nu vrij weinig wat je kunt doen.\r\n\r\nAls alle tekst in beeld is, kun je printscreen maken, word afsluiten, en vervolgens die printscreen over typen. Niet de makkelijkste weg, maar je bent dan niks kwijt.\r\n\r\nDaarnaast heeft word een \'Autoherstel-functie\': De kans bestaat dat als je word nu afsluit, dat hij bij de volgende start weer op de proppen komt met je document, of in ieder geval het grootste gedeelte ervan. Standaard wordt iedere 10 minuten autoherstel informatie opgeslagen. \r\nJe kunt er op gokken dat word ergens iets van je document heeft opgeslagen, maar garantie hiervoor kan ik je niet geven.\r\nAutoherstel-informatie wordt opgeslagen in de map %UserProfile%\\Application Data\\Microsoft\\Word. Wellicht dat je daar even handmatig op zoek kunt gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...