Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Delen Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb een emailadres dat niet eindigd op @hotmail.com maar op mijn eigen domeinnaam extentie. Ik heb mij aangemeld voor een Netpassport. Als ik mij nu aanmeld bij msn valt mijn verbinding weg. Als ik mij aanmeld met een hotmail adres gaat het wel goed.\r\nAls ik mijn router dan even uit en aanzet doet internet het weer.\r\nVia webmessenger van msn kan ik me wel gewoon aanmelden zonder het wegvallen van de verbinding?\r\nWeet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 In heb nog een aanvulling:\r\n\r\nIk heb mijn U.S robotics modem er is tussenweg gehaald. Dan kan ik zonder problemen inloggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Ik neem aan dat je U.S. Robotics de router is en geen modem anders zou je geen internet meer hebben.:)\r\n\r\nAls dat het geval is, zou je eens in je U.S. Robotics kunnen kijken of daar een optie is om H.323 oftewel uPnP aan te zetten. Dat is een protocol waar MSN gebruik van maakt. In veel routers staat dit standaard aan, maar er zijn er ook diverse waar dit standaard uit staat. Als je het dan aan zet zou het waarschijnlijk ook met deze router moeten werken.\r\nHelaas zijn er ook routers die dit niet ondersteunen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Je hebt helemaal gelijk ik bedoelde natuurlijk router.\r\nDe optie uPnP zie ik niet staan op de ipsite van mijn router.\r\nIk heb op de onderstaande site inmiddels ook al meer informatie gevonden en het ziet ernaar uit dat dit een meer voorkomend softwareprobleem is wat nog niet door USR is opgelost.\r\n[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1127936///msn%2Crouter[/url]\r\nOok heb ik gister een mailtje gestuurd naar USR die dit bevestigen. Ze zijn bezig met het vinden van een oplossing.\r\n[b]Oplossingen zijn nog altijd welkom!![/b] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Yep, ik zie het inderdaad. USR stond vroeger met hun modems echter altijd voor kwaliteit, daar was de prijs ook naar. Ik neem aan dat dit nog steeds het geval is.\r\nEn in dat geval ga ik er van uit dat ze het probleem zullen oplossen middels een firmware update. Maar daarop zal men dan even moeten wachten inderdaad.\r\nDoch in elk geval is het goed dat je gevonden hebt dat je niet de enige bent en dat men werkt aan een oplossing. (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2006 [quote=BlackTiger]Als dat het geval is, zou je eens in je U.S. Robotics kunnen kijken of daar een optie is om H.323 oftewel uPnP aan te zetten. .[/quote]\r\n\r\nhoe doe ik dat? kan wel in mijn modem kijken... daar staat uPnP aan....\r\n\r\nm.v.g. Rien 8-D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2006 ben er al achter... was weer een beetje lui :p\r\n\r\nRien\r\n\r\nPS: voor die gene die ook te lui zijn: de standaard ip adres van de router is: [url]http://192.168.123.254[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen