Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Delen Geplaatst: 22 april 2006 hallo iedereen. Zit met een probleempje. Ik heb vanuit het configuratiescherm mijn flah-player gewist. Nu heb ik hem weer gedownload. Opgeslagen en \"geinstalleerd\". Computer uitgeschakeld inschakelen en kijken in mijn configuratiescherm maar geen flasplayer. Wat doe ik verkeerd? \r\n\r\nrowan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 gewoon download klikken\r\nen install in het venster\r\n[url]http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 als het inderdaad zo gemakelijk zou zijn dan was het probleem voorbij.\r\nik heb dus het bestand binnen gehaald en geinstalleerd. Nu ga ik via zoeken kijken wat er geinstaleerd zou moeten zijn maar wat ik nu zie is het volgende:\r\nnaam: flashplayer.xpt \r\nC:\\ programfiles\\mozilla firefox\\componenst\r\ngrootte: 1kb\r\nbestand: xpt\r\ngewijzigd op: 18-11-2005 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 hij staat bij mij in,\r\nc:\\windows\\system32\\macromed\\flash Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Wat Firefox betreft staat Flash in de \'plugins\' map van firefox. Misschien even eerst firefox updaten naar de laatste versie (1.5.1 zo uit het hoofd)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 [quote]Wat Firefox betreft staat Flash in de \'plugins\' map van firefox. Misschien even eerst firefox updaten naar de laatste versie (1.5.1 zo uit het hoofd)?[/quote]\r\nIs ondertussen 1.5.0.2 geworden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen