Ga naar inhoud

heb andere 3d kaart nodig voor gta san andreas

Aanbevolen berichten

ik heb al een tijdje gta san andreas in huis.\r\nmaar ik heb hem geprobeert te installeeren.\r\nmaar het spel doet het niet omdat ik geen goede 3dkaart heb.\r\nik heb zo\'n standaart sis onboard dink.\r\nmaar wat er op het hoesje staat wordt ik niet veel wijs.\r\n\r\nMinimum:\r\n1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor\r\n256 MB of RAM\r\n8 speed DVD-ROM Drive\r\n3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install\r\n64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers (\"GeForce3\" or better)\r\nDirectX 9 compatible Stereo Sound Card\r\nKeyboard\r\nMouse\r\n\r\nRecommended:\r\nIntel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)\r\n384(+) MB of RAM\r\n16 speed DVD-ROM drive\r\n4.7 GB of free Hard Disk space for a full install\r\n128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers (\"GeForce4\" or better)\r\nDirectX 9 compatible Surround Sound Card\r\nGame pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port)\r\nKeyboard\r\nMouse\r\n\r\nbetekend dit dat de game het alleen doet met een geforce?\r\nvolgens mij zijn die geforce kaarten nog al prijzig.\r\ndus is mijn vraag weten jullie nog een niet al te duure 3d kaart van max 125 euro? waar ik gta sa wel mee kan speelen?\r\n\r\nwant ik wil niet een 3d kaart van 125euro koopen van mijn zakgeld en het spel dan nog niet werkt :-P \r\n\r\now en nog iets... ik heb gehoord dat met sommige 3dkaarten in gta sa de poppetjes zwart worden...dus ik zou het liefst een 3d kaart willen hebben waarmee de poppetjes goed zichtbaar zijn.\r\nmaar het belangrijkste is dat ik wel gta sa kan spellen :-P
Link naar reactie
Dat lijkt inderdaad wel een AGP poort te zijn. Om dat zeker te weten kun je het beste Everest Home Edition downloaden, daarmee kun je uitgebreide info over je PC ophalen, en dan kun je dus zien of het echt een AGP is. Maar ik denk van wel.\r\n\r\nWat videokaarten betreft, ik zou op dit moment sowieso al geen GeForce FX meer kopen. Minstens een GeForce 6 serie (en dan al minimaal 6600GT), of een Radeon x800/850/1600 serie kaart. De GeForce 6600GT begint op het moment bij 123 euro, voor een 6800XT mag je momenteel net geen 130 euro aftikken. De Radeons zitten rond de 120 voor een X1600 Pro, de X800 zit allemaal ver boven het bedrag van 125 euro dat je aangaf.\r\n\r\nJe kúnt overigens ook wel met minder af, zoals een gewone GeForce 6600, maar die is beduidend minder snel als de GT en zal dus in nieuwere spellen veel minder goed presteren. Als je echter alleen GTA-SA wilt kunnen draaien, dan moet een 6600 ook wel voldoen. Ik heb het spel zien draaien op een GeForce 4 MX, en dat zijn echt vreselijk trage dingen.\r\n\r\nDat het spel zegt \"GeForce 4 or better\" wil trouwens niet zeggen dat het alléén maar op een GeForce werkt, de ATi Radeon kaarten voldoen, zoals ik al aangaf, ook prima. Het betekent alleen dat je op zijn minst een GeForce 4 moet hebben om dat spel een beetje leuk te kunnen draaien.\r\n\r\nIk zou dus voor de 6600 of, liever, de 6600GT gaan. Als je nog iets langer door spaart kun je kijken of je een goedkope 6800 op de kop kunt tikken, maar die heb je voor alleen GTA-SA niet echt nodig. Voor de ATi kaarten kan ik je helaas niet zo uitgebreid informeren, ik heb eigenlijk alleen GeForce kaartjes hier. Misschien kan iemand anders je daar tips over geven.\r\n\r\n[size=1](Obi-Wan, I\'m looking at you ;-))[/size]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...