Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Delen Geplaatst: 22 april 2006 Heb zojuist een nieuw gebruikersaccount aangemaakt. Nu blijkt mijn eigen gebruikersaccount weg te zijn. Heb een nieuw gebruikersaccount (met de naam van de \'verdwenen gebruikersaccount) aangemaakt maar dat is \'gewoon\' een nieuw account. Waar staan mijn \'oude\' gegevens en hoe kan ik nu weer als mijn oude gebruikersaccount inloggen. Gaat met name om mijn outlook bestanden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Met de weinige gegevens die je nu geeft zal het moeilijk zijn om je probleem met de gebruikersnaam op te lossen. Als het echter om de data gaat, dan is het minder een probleem.\r\n\r\nLog in als administrator, en zet in Verkenner aan dat je verborgen bestanden kan zien. Ga dan naar de map Documents and Settings, en zoek de oude gebruikersnaam op. Als het goed is staan in die map in allerlei submappen nog je data. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 je kan ook niet 2 accounts met dezelfde naam hebben.. \r\n\r\nmaar idd die data zal niet verloren zijn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen