Ga naar inhoud

windows kan regedit niet vinden

Aanbevolen berichten

Omdat internet niet meer werkt, eerst komt er te staan: bezig verbinding te maken met 62.37237.16 en dan, kan de pagina niet vinden.\r\nNormaal start Wanadoo. Wanadoo heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.\r\nDaarom wilde ik via uitvoeren regedit naar het register kijken maar dan komt de melding: Windows kan het bestand regedit niet vinden. Ook als ik Hkey local machine typ kan dit ook niet gevonden worden.\r\nHoe los ik deze problemen op?\r\nIk heb al een systeemherstel geprobeerd, tevens heb ik gescanned met Ad-aware, Spybot Search and Destroy, Ewido en een virusscan.
Link naar reactie
Regedit kun je ook in de windowsmap vinden.Maar wees voorzichtig bij wat je doet.\r\nWat voor internetverbinding heb je?Want je zou ook kunnen proberen om een nieuwe internetverbinding te maken via internetverbindingen in het configuratiescherm.Je zou ook via netwerkverbindingen(configuratiescherm) je internetverbinding kunnen herstellen.
Link naar reactie
[quote]62.37237.16[/quote]\r\nBeetje raar getal.\r\nZou me niets verbazen als je geinfecteerd bent met de GenCturk rootkit.\r\nProbeer eens met start->uitvoeren-> en dan regedt32 dan moet de registry editor tevoorschijn komen.\r\nKomt ie niet, dan zoek hier eens op GenCturk rootkit, daar zijn wat manieren aangegeven om daarop te scannen en hem te verwijderen.
Link naar reactie
Sorry AVV, het lukt niet om een kopie hier te plaatsen. Er staat een keurig rijtje met allemaal gegevens en getallen, selecteren en kopiëren lukt maar dan kan ik het bestand niet plakken. \r\nTot nu toe plakte ik alles op een usb stick om het dan via een andere pc hier op het forum te krijgen.\r\nWeet jij hoe ik dat moet doen?
Link naar reactie
Linksboven uitklapmenu, Bewerken > markeren\r\nDan de tekst markeren en op enter drukken, dan is het gekopieerd.\r\n\r\nAlternatief (en misschien makkelijker):\r\nin het Opdrachtprompt venster tik je in:\r\nipconfig/all >c:\\ipconfig.txt\r\n\r\nDan staat er op je C-schijf in de root-directory een tekstfile ipconfig met daarin de gegevens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...