Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Delen Geplaatst: 21 april 2006 Omdat internet niet meer werkt, eerst komt er te staan: bezig verbinding te maken met 62.37237.16 en dan, kan de pagina niet vinden.\r\nNormaal start Wanadoo. Wanadoo heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.\r\nDaarom wilde ik via uitvoeren regedit naar het register kijken maar dan komt de melding: Windows kan het bestand regedit niet vinden. Ook als ik Hkey local machine typ kan dit ook niet gevonden worden.\r\nHoe los ik deze problemen op?\r\nIk heb al een systeemherstel geprobeerd, tevens heb ik gescanned met Ad-aware, Spybot Search and Destroy, Ewido en een virusscan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Regedit kun je ook in de windowsmap vinden.Maar wees voorzichtig bij wat je doet.\r\nWat voor internetverbinding heb je?Want je zou ook kunnen proberen om een nieuwe internetverbinding te maken via internetverbindingen in het configuratiescherm.Je zou ook via netwerkverbindingen(configuratiescherm) je internetverbinding kunnen herstellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 [quote]62.37237.16[/quote]\r\nBeetje raar getal.\r\nZou me niets verbazen als je geinfecteerd bent met de GenCturk rootkit.\r\nProbeer eens met start->uitvoeren-> en dan regedt32 dan moet de registry editor tevoorschijn komen.\r\nKomt ie niet, dan zoek hier eens op GenCturk rootkit, daar zijn wat manieren aangegeven om daarop te scannen en hem te verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb al geprobeerd om de LAN verbinding te herstellen ook heb ik hem via eigenschappen apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.\r\nTyp ik bij uitvoeren regedt32 dan gebeurt er niets dus ga .nu zoeken naar GenCturk rootkit\r\n[/list] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 62.37237.16 zal wel het IP-adres 62.37.237.16 zijn. Als je dat in je adresbalk zet, dan ga je naar de Spaanse Wanadoo site. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Ik wil best wel naar Spanje maar dan echt en niet met mijn internetverbinding, dus hoe krijg ik alles weer vertrouwd Hollands? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Kun je eens een uitdraai geven van het commando ipconfig/all \r\n\r\nStart > uitvoeren > cmd\r\nin het Opdrachtpromptscherm: ipconfig/all Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Sorry AVV, het lukt niet om een kopie hier te plaatsen. Er staat een keurig rijtje met allemaal gegevens en getallen, selecteren en kopiëren lukt maar dan kan ik het bestand niet plakken. \r\nTot nu toe plakte ik alles op een usb stick om het dan via een andere pc hier op het forum te krijgen.\r\nWeet jij hoe ik dat moet doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Linksboven uitklapmenu, Bewerken > markeren\r\nDan de tekst markeren en op enter drukken, dan is het gekopieerd.\r\n\r\nAlternatief (en misschien makkelijker):\r\nin het Opdrachtprompt venster tik je in:\r\nipconfig/all >c:\\ipconfig.txt\r\n\r\nDan staat er op je C-schijf in de root-directory een tekstfile ipconfig met daarin de gegevens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Omdat er meerdere problemen zijn, firewall weg, register niet te openen en geen internet en er totaal geen virussen of spyware werd gevonden ben ik de harde schijf maar aan het formatteren.\r\nIn de hoop dat straks alle problemen weg zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 De computer loopt nu weer als een zonnetje en direct gekeken na de nieuwe installatie naar de ipconfig. en daar staan twee regels meer met getallen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen