Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Delen Geplaatst: 21 april 2006 Hallo,\r\n\r\nAls ik een XviD videobestand (avi) open of soms alleen al aanklik in verkenner, media player of een ander programma, dan loopt dat programma vast. Als ik een foutenrapport opstuur naar microsoft krijg ik te zien dat het probleem bekend is, maar dat er geen oplossing is. Aangeraden wordt om de XviD software up-to-date te houden en dan maar te hopen dat het over is. Dat is dus niet zo. \r\n\r\nHeb de Xvid codec verwijderd, maar vervolgens verschijnt er wel weer een nieuw XviD groepje in het windows start menu. Maar als ik in dat groepje op uninstall klik, kan hij het bestand niet vinden. \r\n\r\nWie heeft dit probleem ook, of weet hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt. \r\n\r\nMassi Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Probeer eens of de DivX codec soms beterwerkt.\r\n[url]http://www.divx.com[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 De DivX doet het inderdaad beter, maar het probleem is dat bijna al mijn films met XviD gecomprimeerd zijn. En daar loopt alles op vast. Het gekke is dat als ik XviD verwijder, hij de films soms nog wel afspeelt. Ook maakt hij opnieuw een mapje aan in het start menu met XviD. \r\n\r\nIemand suggesties? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 DivX kan ook XviD afspelen.\r\n\r\nAlthans...ik heb een standaard windows installatie qua codecs, en alleen de nieuwste DivX als extra. Ik kan alles wat ik op m\'n computer heb staan afspelen, en daar zit genoeg XviD tussen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb XviD al verwijderd en DivX staat ook op mijn pc, dus in feite heb ik nu hetzelfde als jij, alleen heb ik nog altijd het probleem dat als ik een XviD film open met een willekeurig programma, dat programma vastloopt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen