Ga naar inhoud
  • 0

Arovax Shield

Anoniem2

Vraag

Een tijdje geleden stond in het \'Voor Nop\' gedeelte een programma genaamd Arovax Shield. Gedownload en geïnstalleerd. Geen problemen mee gehad, totdat opeens mijn virusscanner aangaf dat er in de liveupdate.exe (van arovax shield) een trojan zat genaamd TR/DLDR.Yeacool\r\n\r\nIk weet niet of dit een false detectie is, maar ik heb het programma gedeïnstalleerd.
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het kan een foute melding zijn geweest van je antivirusprogramma.... of het was echt een trojan.\r\n\r\nIn zo\'n geval kun je het beste het bewuste bestand online scannen op bijvoorbeeld [url]http://virusscan.jotti.org/[/url] of een paar andere online virusscanners.\r\n\r\nNu heb je het bestand waarschijnlijk niet meer, of kun je het nog uit quarantaine halen??\r\n\r\nHet programma arovaxshield is niet erg bekend, kleine speurtocht met Google leert mij dat \'t programma ook niets bijzonders te bieden heeft....\r\nWanneer je ergens iets leest of hoort over een programma, zoek dan eerst op internet naar ervaringen van anderen met zo\'n programma voordat je het gaat installeren.
Link naar reactie
  • 0
Keef schreef: Een tijdje geleden stond in het \'Voor Nop\' gedeelte een programma genaamd Arovax Shield.\r\n\r\nctrlaltdelete antwoordde o.a.: Wanneer je ergens iets leest of hoort over een programma, zoek dan eerst op internet naar ervaringen van anderen met zo\'n programma voordat je het gaat installeren.\r\n\r\nIk zeg: wanneer zoiets uit de CID komt vind ik het niet zo vreemd dat mensen het gewoon downloaden,je neemt aan dat het wel goed zit,en dat zou ook zo moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...