Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Delen Geplaatst: 18 april 2006 Goede avond,\r\n\r\nMijn broer in het buitenland heeft een film op zijn computer gezet. Via FTP heb ik deze binnengehaald echter het geluid krijg ik niet binnen. Terwijl andere familieleden WEL geluid hebben. \r\nIn WindowsMediaPlayer krijg ik een korte mededeling tw.\r\n\"Fout bij het downloaden van Codec\"\r\n\r\nWaarom gaat het fout? Waar kan de codec downloaden zodat ik deze melding niet meer krijg?\r\nAlvast bedankt voor de oplossing.\r\nFlappie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Installeer de [url=http://www.k-litecodecpack.com/]K-lite codec pack[/url]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 [quote=avv]Installeer de [url=http://www.k-litecodecpack.com/]K-lite codec pack[/url].[/quote]\r\n\r\nPas op: dat schijnt bij sommige mensen goed te werken, maar bij mij werden alle mediaplayers verwoest door een bij mij niet goed werkende mediaplayer die met k-lite (klm) meekwam en niet viel te omzeilen.\r\n\r\nForse ravage, veel werk.\r\n\r\nIk draai W98se, misschien maakt dat verschil. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Mwoh, heb K-lite al op veel XP en 2000 systemen geinstalleerd. Ik denk dat jouw Win98 niet erg representatief is, Willem (gezien de adviezen en problemen die je er mee gehad hebt).\r\n\r\nDe Mediaplayer Classic kan je trouwens gewoon weglaten bij de installatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Goede morgen,\r\n\r\nben gisteren avond nog aan het zoeken geweest. Via DivX decoder kreeg ik de melding dat ik AC3 filter mistte. die heb ik gedownload en ik heb weer geluid bij de film. \r\nHeren, mijn hartelijke dank voor jullie adviezen.\r\nFlappie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 [quote=flappie]Goede morgen,\r\n\r\nben gisteren avond nog aan het zoeken geweest. Via DivX decoder kreeg ik de melding dat ik AC3 filter mistte. die heb ik gedownload en ik heb weer geluid bij de film. \r\nHeren, mijn hartelijke dank voor jullie adviezen.\r\nFlappie.[/quote]\r\n\r\nIk heb uit de rij \"gratis\" bij VNU-Net een dingetje gedownload dat belooft Mediaplayer9 van veel/alle codices te voorzien .... nog niet zelf getest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Ik heb zelf goede ervaring met de Matrox Pack. FF googlen en je vindt hem wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen