Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Delen Geplaatst: 18 april 2006 Hallo,\r\n\r\nIk heb een 6600GT van XFX, nu heb ik deze via tv-out met mijn tv verbonden, maar ik krijg zwart wit beeld. Mijn vorige videokaart FX5200, werkte prima met mijn tv via tv-out. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?\r\nMijn drivers zijn 81.98.\r\n\r\nBVD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2006 Iemand met een oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Gebruik je de S-video of de Composite TV-out? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Probeer deze driver\r\n\r\n[url=http://www.nvidia.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_32bit_84.25.html][b]gforce driver 84.25[/b][/url]\r\n\r\nHet is een beta maar hij is helemaal goed,alle bugs zijn eruit (Y) :mrgreen: [/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Ik gebruik S-video. Ik laat nog wel weten of die driver het doet, ben hem nu aan het downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Dit ligt aan de instelling van je TV:\r\n\r\n- Je hebt je tv ingesteld op het verkeerde kanaal.\r\n\r\n- Je tv kan niet omgaan met het s-video signaal.\r\nSluit s-video aan op de s-video ingang van je tv. S-video op de scart-ingang (via een verloopstekker) werkt niet altijd.\r\n\r\n- Probeer het eens op een andere (nieuwere) tv.\r\n\r\nDaarnaast zou ik geen beta-drivers gaan proberen. In het ergste geval kan je pc niet meer opstarten (ga ik niet van uit, maar de kans ik aanwezig). Neem gewoon de laatste stabiele driver, als je denkt dat het aan de driver ligt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 komt denk ik door het kabeltje van je videokaart naar je tv.\r\nprobeer eens ergens een ander kabeltje te lenen, als het werkt een nieuwe kopen!.\r\nheet jij toevallig Tom? een vriend van me heeft namelijk precies hetzelfde probleem\r\nen dezelfde videokaarten gehad.\r\n@ de vorige poster:\r\nik denk niet dat het aan de tv of het kanaal ligt,\r\nwant met zijn vorige videokaart werkte het wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het wel eens vaker gehad. Het is ook wel eens goed geweest(kleur dus). En nu is het weer fout. Maar waar het nu aan ligt?? Mijn hardware is nooit veranderd.\r\nIk heb een S-video kabel op scart en dan de TV in. Kijken op AV kanaal. Op t moment dus zwart wit, wat niet altijd zo is geweest. Ik heb een Sapphire 9800 Pro videokaart. Is er iemand die deze gekte kan verklaren, en nog beter er misschien een oplossing voor weet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 [quote=svennie]ik denk niet dat het aan de tv of het kanaal ligt,\r\nwant met zijn vorige videokaart werkte het wel.[/quote]\r\nIk kan uit de praktijk vertellen dat het daar wel aan [i]kan[/i] liggen.\r\n\r\nMisschien had zijn vorige videokaart een gewone video-out en geen s-video-out. Bij de gewone (composiet) video-out treedt dit probleem namelijk niet zo gauw op.\r\n\r\nOm (ik geloof) de FAQ-man te citeren:\r\nWe mogen al lang blij zijn dat we uberhaupt computerbeelden op onze tv kunnen zien...\r\n\r\n\r\nAls het ooit heeft gewerkt, zou ik zeggen, probeer eens op een andere tv. Werkt het daar wel, dan ligt het niet aan de videokaart/drivers. Zo niet, probeer nog een keer verder (driemaal is immers scheepsrecht). Ook niet? Dan andere manier van aansluiten, andere drivers, andere videokaart(?), noem maar op. Probeer na iedere verandering of die verandering iets heeft opgeleverd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Tja niks nieuw onder de zon, prutsen tot je n ons weegt. Iemand die echt WEET wat t probleem is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Ergens NTC geselecteerd in plaats van PAL ( kan op pc ,maar mischien ook op de tv) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2006 als de kabel lang is dan kun je ook problemen krijgen had ik ook eerst 10 m toen zwart wit later een 1 m kabel geprobeerd daarna perfect Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen