Ga naar inhoud

TV-out geeft zwart wit.

Aanbevolen berichten

Dit ligt aan de instelling van je TV:\r\n\r\n- Je hebt je tv ingesteld op het verkeerde kanaal.\r\n\r\n- Je tv kan niet omgaan met het s-video signaal.\r\nSluit s-video aan op de s-video ingang van je tv. S-video op de scart-ingang (via een verloopstekker) werkt niet altijd.\r\n\r\n- Probeer het eens op een andere (nieuwere) tv.\r\n\r\nDaarnaast zou ik geen beta-drivers gaan proberen. In het ergste geval kan je pc niet meer opstarten (ga ik niet van uit, maar de kans ik aanwezig). Neem gewoon de laatste stabiele driver, als je denkt dat het aan de driver ligt.
Link naar reactie
komt denk ik door het kabeltje van je videokaart naar je tv.\r\nprobeer eens ergens een ander kabeltje te lenen, als het werkt een nieuwe kopen!.\r\nheet jij toevallig Tom? een vriend van me heeft namelijk precies hetzelfde probleem\r\nen dezelfde videokaarten gehad.\r\n@ de vorige poster:\r\nik denk niet dat het aan de tv of het kanaal ligt,\r\nwant met zijn vorige videokaart werkte het wel.
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het wel eens vaker gehad. Het is ook wel eens goed geweest(kleur dus). En nu is het weer fout. Maar waar het nu aan ligt?? Mijn hardware is nooit veranderd.\r\nIk heb een S-video kabel op scart en dan de TV in. Kijken op AV kanaal. Op t moment dus zwart wit, wat niet altijd zo is geweest. Ik heb een Sapphire 9800 Pro videokaart. Is er iemand die deze gekte kan verklaren, en nog beter er misschien een oplossing voor weet?
Link naar reactie
[quote=svennie]ik denk niet dat het aan de tv of het kanaal ligt,\r\nwant met zijn vorige videokaart werkte het wel.[/quote]\r\nIk kan uit de praktijk vertellen dat het daar wel aan [i]kan[/i] liggen.\r\n\r\nMisschien had zijn vorige videokaart een gewone video-out en geen s-video-out. Bij de gewone (composiet) video-out treedt dit probleem namelijk niet zo gauw op.\r\n\r\nOm (ik geloof) de FAQ-man te citeren:\r\nWe mogen al lang blij zijn dat we uberhaupt computerbeelden op onze tv kunnen zien...\r\n\r\n\r\nAls het ooit heeft gewerkt, zou ik zeggen, probeer eens op een andere tv. Werkt het daar wel, dan ligt het niet aan de videokaart/drivers. Zo niet, probeer nog een keer verder (driemaal is immers scheepsrecht). Ook niet? Dan andere manier van aansluiten, andere drivers, andere videokaart(?), noem maar op. Probeer na iedere verandering of die verandering iets heeft opgeleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...