Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Delen Geplaatst: 17 april 2006 Hallo,wie kan mij helpen?\r\n\r\nWanneer ik binnen XP (verkenner) de zoekfunctie gebruik kan ik de gevonden bestanden niet verplaatsen, verwijderen of kopiëren wanneer ik meerdere bestanden selecteer.\r\nIk kan dit wel door iedere keer een enkel bestand te selecteren.\r\n\r\nDoe ik iets verkeerd of is dit standaard binnen XP?\r\n\r\nGroet Fons. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb het niet geprobeerd, maar het lijkt me standaard.\r\n\r\nJe kunt namelijk ook niet uit twee verschillende mappen tegelijk iets kopieren, knippen of verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 ??\r\n\r\nMoet wel kunnen juist, ik kan gewoon tot een hele schijf toe deleten, knip/plakken of copiëren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Zover ik het kan bekijken, kan het idd niet via de zoekfunctie in verkenner.\r\nHet kan echter wel in de zoekfunctie via [b]Start[/b]. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen