Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Delen Geplaatst: 16 april 2006 ik snap er weinig van, wat is wat:\r\n\r\n[img]http://img206.imageshack.us/img206/1122/naamloos4aq.png[/img]\r\n\r\nik bedoel dan van de temperaturen, wat is wat? en wat is die 2x 127 C??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Ik zou me niet al te veel zorgen maken over die temperaturen die Speedfan zogenaamd uitleest. De temperaturen die je daar ziet, zijn volledig afhankelijk van de sensoren op je moederbord. Deze kunnen een temperatuur goed uitlezen, of helemaal niet of ze ontbreken gewoon. In het laatste geval, ontbreken dus, geeft het moederbord domweg een temperatuur van 127 graden door (vraag me niet waarom, factory settings).\r\n\r\nWil je dus nuttige temperaturen uitlezen met Speedfan, dan moet je je er dus eerst van vergewissen of je hardware de juiste sensoren heeft, of deze ook de juiste temperatuur kunnen meten, of het moederbord de temperaturen ook juist overneemt en of ze ook op de juiste plek geinstalleerd zijn (en dus niet beinvloed worden door warmtebronnen waarvan ze de temperatuur niet hoeven te meten) ... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Temperaturen keurig, op de HD na; te warm voor dit jaargetij dus wordt van de zomer erger.\r\n\r\nIk zou:\r\n\r\n- eest checken/regelen dat de HD met minstens 3 boutjes strak tegen blik ligt\r\n- een extra ventilator (sloop uit kapotte voeding) lucht langs dat blik laten sleuren Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen