Ga naar inhoud

driver not less

Aanbevolen berichten

Met mijn Medion pc, Pentium4 2.0 ghz,hd 100gb,videokaart Ati radeon 128mb,moederbord MSI MS-6701 heb ik eigenlijk nooit problemen gehad.\r\nNu heb ik er enige tijd geleden een andere monitor op aangesloten en dacht ik dat het daar aan lag,maar heb het inmiddels ook uitgeprobeerd met een andere monitor en dat gaf hetzelfde probleem.\r\nBij apparatenbeheer is niets te ontdekken en werken alle apparaten correct.\r\nWat ik maar aan nieuwe drivers kon vinden bij Medion en MSI heb ik gedownload en geinstalleerd.\r\nIk doe van alles met deze pc,fotobewerking,videobewerking,muziekbewerking en zonder problemen.\r\nWat is nu wel het probleem,ik vindt het nogal een vreemd probleem,als ik een groot bestand,wat is groot laten we zeggen 20mb in dit geval,dan kan hij deze niet volledig binnen halen want dan krijg ik een blauw scherm met de medeling van een geheugendump.\r\ndriver_trql_not_less_or_equal\r\nwat ik nog verder gezien heb was: 0X94BF OE93 (dacht ik) en een hoop nullen met 1,2 erachter.\r\nMischien weet iemand indien nodig hoe ik dit scherm eventuee vast kan houden zodat ik het rustig bekijken en noteren kan mocht dit nodig zijn.\r\nMijn vraag is: wat zou hier aan de hand kunnen zijn ?\r\nHeb alleen dit probleem als ik ga downloaden,met andere bezigheden is er niets aan de hand.
Link naar reactie
Heb het met een beetje logica en uitproberen achterhaald wat waarschijnlijk het probleem was.\r\nEnige tijd geleden sloot ik een andere grotere monitor op mijn pc aan en dacht ik dat het daaraan lag,was niet zo.\r\nVanwege de bedrading en de wirwar daarvan heb ik toen de connector van de draadloze verbinding voor mijn Logitech toetsenbord en muis op een andere plaats gezet en na logisch nadenken i.v.m. draadloze verbindingen met name mijn draadloze internet verbinding,heb ik deze connector van muis/toetsenbord weer op de oude plaats terug gezet waar hij eerst stond en is het probleem uit de wereld.\r\nZo zien we maar weer eens hoe vreemd eigenaardig dit in elkaar kan zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...