Ga naar inhoud

Laatste update van Windows 2000

Aanbevolen berichten

Ik heb dit weekend de laatste update van windows 2000 op mijn computer binnengehaald, nu werkt mijn verkenner niet meer naar behoren. Rechterhelft kan ik alles aanklikken en werkt. Linkerhelft krijg ik alleen de C: schijf te zien en niet mijn andere harde schijven, aanklikken van Deze computer resulteert alleen in het blijven zoeken. Afsluiten van de verkenner kan uitsluitend met Ctrl-Alt-Del en dan het programma afsluiten. De Explorer (eigenlijk hetzelfde programma) laat niet meer toe dat er in de adresregel een website wordt getyped.\r\nKan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
PROBLEEM ALS VOLGT OPGELOST:\r\nVia de link windows update naar de microsoft website gegaan, daar achterhaald welke laatste update was gedownloaded en geinstalleerd. Vervolgens via Software (instellingen/configuratiescherm) deze update verwijderd. Computer opnieuw opgestart, deze komt na een aantal minuten vanzelf weer met de melding dat er een nieuwe update klaar staat. Deze update opnieuw gedownloaded en geinstalleerd. Computer wederom opnieuw opgestart.\r\nResultaat alles werkt weer zoals vanouds.\r\nHet probleem was best wel lastig, je kon via de verkenner niet meer door je computer heen lopen, in de IE geen adres rechtstreeks meer ingeven, in outlook geen attachement meer ergens op een van de harde schijven selecteren en toevoegen en wellicht nog wel meer standaard handelingen niet meer uitvoeren.\r\nHet betreffende update file is genaamd : Hotfix KB912812\r\nWat er precies veranderd is aan deze update in de tussentijd weet ik niet, maar bij mij werkt het in ieder geval op TWEE computers, waarop precies hetzelfde was gebeurd.\r\nVoor een ieder, doe er je voordeel mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...