Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Delen Geplaatst: 16 april 2006 Hallo iedereen,\r\n\r\nWanneer ik mijn mijn mail probeer op te halen van de planet servers, loopt outlook vast bij het ontvangen van de mails.\r\n\r\nHerkent iemand dit probleem, ik heb alleen wat probleempjes.\r\nIk kan outlook niet opnieuw installeren want ik weet het wachtwoord niet meer van de mail account.\r\n\r\nIk gebruik outlook 2003, analyse en herstel heb ik ook gedaan en dan werkt het nog steeds niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 heb je de orginele brief niet meer van de betreffende provider Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Nope dat is ook verdwenen helaas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Met een programma als [url=http://www.sontrexsoft.com/behast.htm]Behind Asterisks[/url] kun je je password weer uitlezen in Outlook.\r\n\r\nMaar dit mag je eigenlijk niet gebeuren. Pas het wachtwoord dus aan aan iets wat je kunt onthouden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 avv bedankt voor je hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen