Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 Hey ik heb de logitech 5.1 surround Z-5500 gekocht.\r\nIk heb 3 poorten op mijn computer waarbij staat: center, surround en front. Ik heb een groene, zwarte en gele kabel. Bij het aankoppelen van deze kabels, werken mijn achterste boxen niet. Waar moet wat in ? want de kabels zijn: front, rear en center/subwoofer... ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Zoek eens in de handleiding van je geluidskaart.(op de pc mischien) ,en de handleiding van de boxjes.\r\nVaak is de subwoofer aansluiting gekombineerd met een andere aansluiting (achterste boxen bijvoorbeeld) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Oja ,,bij de geluidskaart eigenschappen of instellingen moet of kun je ook vaak aan geven hoeveel boxen je hebt aangesloten. Dat moet natuurlijk dan ook goed staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb héél de handleiding doornomen maar jammer genoeg niet zoveel informatie. Ik heb in mijn configuratie scherm alles aangepast maar steeds nog niets maar nu heb ik iets ontdekt. Zou ik anders een optical kabel moeten kopen om die aan mijn pc te koppelen en aan de boxen of een coax kabel ???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Probleem is gevonden :-| er stak één pinnetje een halve milimeter uit het gaatje 8-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 [quote=shadowmitch]Probleem is gevonden :-| er stak één pinnetje een halve milimeter uit het gaatje 8-)[/quote]\r\n\r\nZoiets hebben wij een keer gehad met een netwerkkaart :-P \r\nen dan zit je de hele middag te prutsen en te doen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen