Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 Hoi, \r\nik [u][b]HAD [/b][/u]een probleem met de enige usbpoort van mijn laptop.\r\nDie heb ik zelf dmv soldeer gerepareerd, (hoop ik)\r\nOm daar bij te kunnen komen, moest ik alle onderdelen van de laptop los halen, en nu, alles zit alweer in elkaar en ben ik gaan opstarten, krijg ik een paar foutmeldingen, oa van de netwerkpmcia kaart waar wat mee fout zou zijn, en ook de infraroodpoort, en ook het diskettestation....\r\n\r\nWelke zaken moet ik nakijken om er zeker van te zijn dat alles weer goed gaat werken?\r\n\r\nPs het betreft een 2e hands [b]My Note 810 [/b](oude) laptop...\r\n\r\nGraag jullie op- en aanmerkingen inzake bovenstaande vraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Alles wat je los hebt gehad moet je nakijken ,denk ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Ik heb alles los gehad, dus dat zou wel eens kunnen kloppen....\r\n\r\n :-S :^) \r\n\r\n[quote=Animal]Alles wat je los hebt gehad moet je nakijken ,denk ik.[/quote] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen