Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 Aangezien slaapstand veel handiger is, naar mijn mening, zet ik mijn computer het liefst in slaapstand.. Nu moet je daarvoor bij het uitschakel-venster shift indrukken, en dan \'slaapstand\' :p, maar aangezien ik té snel ben, vergeet ik dat altijd, en beland ik toch maar weer bij het uitschakelen...\r\n\r\nOftewel: weet iemand een manier om te zorgen dat de slaapstand bereikbaar is diréct in het uitschakelvenster, het liefst op de plek waar nu uitschakelen staat.. valt dat te doen met het register ofzo? Bestaat hier een programmatje voor, of is er een manier?\r\nDe functies mogen wat mij betreft omgewisseld worden, dat slaapstand & uitschkalen.. lijkt me dat dit kan met het register, maar hoe? (plaatje mag hetzelfde blijven ;), het gaat om de functie) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Niet precies wat je vraagt, maar misschien nog handiger:\r\n De slaapstand inschakelen met de aan-uit knop van je computer\r\n\r\nGa daarvoor naar de eigenschappen voor energiebeheer (via eigenschappen voor beeldscherm > tabblad schermbeveiliging > energie...)\r\n\r\nOpen het tabblad geavanceerd (in de eigenschappen voor energiebeheer), en kijk onderaan naar de instellingen voor energieknoppen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Hm.. daar was ik zelf ook al opgekomen inderdaad, dat héb/had ik al ongeveer een weekje, ik moet er nog aan wennen, maar dat probeer ik inderdaad te gaan doen.\r\nBedankt :), als niemand meer iets heeft, dan ga ik voortaan dat doen inderdaad.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Het went vanzelf wel. Ik ben er ook aan gewend geraakt.\r\n\r\nWat ik ook nog heb ingesteld, is dat m\'n laptop na 30 minuten vanzelf de slaapstand in gaat. (Na 5 minuten in het geval van batterijstroom.)\r\nWaar dat in feite op neerkomt is dat je je pc dan nooit meer hoeft uit te zetten. Hij gaat vanzelf wel uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Hm.. da\'s ook een leuk idee, alleen \"als je hem nou nét even aan wilt laten staan\", gaat hij ook uit :p, midden in een proces wat door moet gaan.. downloaden bijvoorbeeld ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Ja, da\'s een nadeel...\r\n\r\nMaar als ik veel aan\'t downloaden ben, dan schakel ik even over op een ander profiel: \"Energiebeheer uit\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Anders kun je ook altijd nog een snelkoppeling plaatsen naar:\r\n\r\n%windir%\\system32\\rundll32.exe PowrProf.dll, SetSuspendState\r\n\r\nBijvoorbeeld op je bureaublad ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 of in het start-menu...\r\n\r\nik ga het even proberen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 tnx erwin :)\r\nff uitzoeken straks welk dll voor slaapstand dient ^^.\r\n\r\nHmm.. kan je toevallig het startmenu tweaken, zodat uitschakelen verdwijnt, of dat daaronder dat slaapstand komt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 die shortcut werkt...\r\n\r\nNu kwam ik [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;893056]dit[/url] tegen. Het idee is dat je iets toevoegt aan je register, dat er dan 4 knoppen in het afsluit-menu verschijnen, in plaats van 3. Die vierde knop is dan voor de slaapstand.\r\n\r\nEchter, bij mij werkt het niet. Ik heb nog steeds 3 knoppen.\r\nMisschien omdat ik geen engelse windowsversie heb of iets... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Hm.. in een ander land werkt het precies hetzelfde:\r\n[url=http://support.microsoft.com/kb/893056/es]hier[/url]\r\n\r\nDusz.. het líjkt dat het in het NL ook zo moet kunnen.. al vind \'k het vreemd dat je zomaar een key moet aanmaken, en dat het niet al bestaat, ik bedoel: er bestaat daar geen knop uitschakelen, ook geen knop restart etc... tja, dat zal wel aan mij liggen...\r\n\r\nBij mij werkt het ook niet.. ik heb WXPPC Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 [quote=TarUnited]die shortcut werkt...\r\n\r\nNu kwam ik [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;893056]dit[/url] tegen. Het idee is dat je iets toevoegt aan je register, dat er dan 4 knoppen in het afsluit-menu verschijnen, in plaats van 3. Die vierde knop is dan voor de slaapstand.\r\n\r\nEchter, bij mij werkt het niet. Ik heb nog steeds 3 knoppen.\r\nMisschien omdat ik geen engelse windowsversie heb of iets...[/quote]\r\n\r\nPunt is dat die informatie pas werkt nadat je een Hotfix geïnstalleerd hebt. Die moet je dus bij MS aanvragen, vervolgens installeren en dan moet je pas die registertweaks toepassen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Bah...echt weer MS...\r\nWat een onzin dat ze dat ding niet gewoon op hun site neer zetten :S\r\n\r\nIEDEREEN wil toch liever 4 knoppen dan op shift te moeten drukken om vervolgens de slaapstand te selecteren...\r\n\r\nGoogle heeft \'m niet, en de kans is groot dat je er bij MS voor moet dokken... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Ik krijg trouwens een hotfix toegezonden van microsoft, morgen.. ik kreeg zojuist een mail van microsoft dat het goed was, en of ik even wou melden of het om een NL of EN versie ging..\r\n\r\nTarUnited, ik stuur hem daarna naar jou ;), klopt je e=mailadres van dit forum? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Cool!\r\nHet emailadres hier in het forum klopt.\r\nIk hoop alleen niet dat gmail moeilijk gaat doen: ze blokkeren standaard alle exe-bestanden. Mocht je van MS een exe-bestand krijgen, laat dan alleen even weten dat je \'m gekregen hebt, dan geef ik je een ander mailadres waar je wel zulke bestanden naar toe kunt mailen.\r\n\r\nIk heb een NL versie van XP.\r\n\r\nMoest je trouwens nog iets betalen? Ik neem aan van niet eigenlijk... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Ik hoef niks te betalen, en al zou dat, jij krijgt het gewoon gratis ;), ik moet het zo en zo toch hebben (van mezelf).. ik ook NL-versie\r\n\r\nIk krijg 5 seconde geleden een mail, met onder andere \"U ontvangt een e-mail van de technische dienst met een link en een wachtwoord waar de hotfix te downloaden is\"..\r\n\r\nDusze.. ik doe dat wel even, en dan stuur ik het door naar jou, in zip ofzo.. of gewoon een onzin extencie ;), jij zet het maar wer terug, en voilà Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2006 Het werkt, ik stuur hem naar je op! :)\r\nGEWELDIG\r\n\r\nNu nog even kijken hoe ik die standbye eruit kan werken, want dit is lelijk ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 Nogmaals bedankt!\r\nHet werkt perfect!\r\n\r\nAlleen die standby is inderdaad een beetje jammer, maar dat heb ik er wel voor over. Om die eruit te krijgen zul je zelf dat msgina.dll moeten aanpassen denk ik...\r\n\r\nZe doen wel een beetje moeilijk met die patch vind ik, met dat wachtwoord enzo. Daarbij begrijp ik die exe wat die stapel mappen en het bestand msgina.pdb uitpakt niet helemaal. Even uitvinden waar dat voor is, en waar het moet staan. Lijkt me niet dat het op de C: thuis hoort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2006 is niet nodig, dat tweede.. dat is ervoor als dat eerste niet lukt ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2006 Aha ok.\r\nDan gooi ik dat uitpaksel maar gelijk weg :-P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen