Ga naar inhoud

Kijken naar streaming video's uit Amerika


Aanbevolen berichten

Ik wil video\'s via streaming op internet bekijken. Zodra ik naar de website ga van bijvoorbeeld mtv of aol dan krijg ik de mededeling dat ik deze video\'s niet mag bekijken omdat ik uit een ander continent komt. Wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat ik toch gewoon van de videoclips kan genieten? Ik had er zelf al aan gedacht om via een \"anonieme server\" te kijken, maar dat werkt \"tot dusverre\" ook niet. Wie weet de oplossing? En weet iemand dan ook HOE men kan zien dat ik uit een ander continent kom?
Link naar reactie
Op het HOE kan ik je wel een antwoord geven:\r\n\r\nBij alles wat je via internet opvraagt wordt je ip-adres bij de aanbiedende partij bekend. Het is vervolgens aan die partij om er iets mee te doen of niet.\r\nIn dit geval kijken ze welk land er achter dat ip-adres hangt. Als dat land niet gelijk is aan de verenigde staten of andere toegestane landen, dan krijg je simpelweg geen toegang.\r\n\r\n\r\nEen oplossing zou zijn via een amerikaanse proxyserver verbinding zoeken met die websites, maar ik verwacht dat ze proxyservers ook wel geblokkeerd hebben...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...