Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Hallo,\r\n\r\nJe kunt via \"Start\" naar de [u][b]\"Help en ondersteuningfunctie\" [/b][/u]en door daar op te klikken kom je in deze functie. Tenminste zover als ik mij kan herinneren is dit altijd zo geweest.\r\nDoch, ik kan klikken wat ik wil, ik kom niet in deze functie. Heel, heel even is de zandloper te zien maar verder gebeurt er niets. 8o|\r\nLeuk is anders, wil ik iets weten over Windows XP gaat dat dus niet.\r\n\r\nZijn er slimmere als mij die mij een tip kunnen geven hoe dit te herstellen????\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 F1 werkt neem ik aan ook niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Inderdaad, F1 werkt ook niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Probeer dit eens: [url]http://www.dougknox.com/xp/scripts/fixwinxphelp.vbs[/url]\r\n\r\nDownloaden en dubbelklikken, of gewoon openen.\r\n\r\nDit script repareert dingen die zijn verwijderd door verkeerde \"schoonmaakprogramma\'s\" zoals bijvoorbeeld Easycleaner. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Beste ctrlaltdelete,\r\n\r\nJe tip heeft geholpen, (L) stikke bedankt.\r\n\r\n :lol: :-) Djozef Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen