Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Op dit moment moet ik bij het inladen van een internetpagina altijd zelf http:// intypen voorafgaand aan het internetadres. Volgens mij is ontstaan sinds ik op 12 april 2006 de laatste veiligheidsupdate van microsoft heb opgehaald. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of voor mij de oplossing, Heb ik misschien per abuis een instelling gewijzigd waardoor dit veroorzaakt wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 ik denk dat u zelf iets perongelijk heeft veranderd..\r\neventueel kan u systeemherstel doen, als u geen programma\'s e.d. tussendoor hebt geïnstalleerd.\r\nBestanden (word etc.) verliest u niet, instellingen gaan terug... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Systeemherstel heb ik al diverse malen uitgevoerd zonder resultaat, binnen mozilla firefox ken ik niet dit probleem. Ik heb alle internetopties van explorer al doorgenomen. Op de site van microsoft wordt ik ook niet veel wijzer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vrijdag mijn PC geformatteerd en XP opnieuw geinstalleerd. Ook alle updates zijn geladen. Nu heb ik bij 3 gebruikers het zelfde probleem. URL zonder HTTP:// wordt niet geladen in IE. Bij de 4e gebruiker (waarmee ik de updates heb geladen) heb ik dat probleem niet. Alle gebruikers zijn ook beheerders. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Ik heb eerst het een en ander gescand met ad-aware en wat temp folders met cookies weggegooid. Daarna d.m.v. het menu / naar online ondersteuning gegaan. [url]http://support.microsoft.com/default.aspx[/url]. daar heb ik de volgende patch gedownload en geinstalleerd. kb913446. Werd mij ook rechtstreeks aangboden als een belangrijke update. Ik hoop dat dit voor jullie ook de oplossing is. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Ook het installeren van de hieronder genoemde update (kb913446) heeft niets geholpen. Heeft iemand nog een andere oplossing Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2006 Open IE klik op extra / internet opties /tabblad geavanceerd / scroll omlaag tot je surfen ziet staan vink daarin het hokje inline auto aanvullen gebruiken aan.Dit zou het op moeten lossen (I) \r\nSucces en een groet\r\nAnacho Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Ik weet niet wat er gebeurd is maar opeens werkt alles weer zoals het hoort. Alle tips van jullie heb ik geprobeerd maar geen effect. Het hele internet heb ik uitgeplozen maar ook de tips die ik daar gevonden heb werkten niet.\r\nToch bedank ik jullie allen hartelijk voor het meedenken met mijn probleem.\r\nRon0058 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Ik weet niet wat er gebeurd is maar opeens werkt alles weer zoals het hoort. Alle tips van jullie heb ik geprobeerd maar geen effect. Het hele internet heb ik uitgeplozen maar ook de tips die ik daar gevonden heb werkten niet.\r\nToch bedank ik jullie allen hartelijk voor het meedenken met mijn probleem.\r\nRon0058 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Idd het werkt, en wel twee keer zo goed :mrgreen:\r\nmaar even zonder gekheid,fijn dat het opgelost is, en bedankt voor je bedankje\r\nGroet Anacho Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen