Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb een laptop en het type nummer is: IMB T20.\r\nNu zitter er 5 lampje(toetsen gedeelte) op.\r\nJe hebt naast het laad lampje, heb je nog een lampje.\r\nDat lampje is iedere keer aan.\r\nNu heb ik als ik bijv een ´L´ typ, krijg ik op het beeldscherm:´3´.\r\nIk heb geen iede hoe ik dat lampje aan heb gekregen :-S \r\nWeet iemand hoe dat moet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Mogelijk heeft dat met \'tussen twee talen-schakelen\' van doen. In dat geval zou je dat veranderen \r\ndoor -tijdens het typen- Ctrl+Shift óf Ctrl+Alt in te geven (vond ik ergens diep in m\'n \'grijze massa\')... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 nee, dat is het niet, dat was het eerste wat ik probeerde.\r\nMaar ik ben er achter gekomen dat ik de Shift en PrtSc knop moest indrukken. \r\nToen deed die het weer normaal.\r\nMaar toch bedankt voor je moeite (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Als in plaats van de L een 3 wordt weergegeven ,is dat lampje waarschijnlijk om aan te geven dat je nummerieke toetsenbord (gedeelte van het normale) staat ingeschakeld.\r\nZal wel weer uit te schakelen zijn met de FN (meestal blauwe) toets ,in combinatie met een van de functie toetsen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Of de NumLck toets. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen