Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 heb winxp met ie6,maar geen verbinding.\r\nazureus,ftd,grabit,outlook express msn en de rest doet het gewoon met mijn verbinding, alleen IE niet.\r\nheb de beveiliging al op het laagst gezet en de dns en ip laten toewijzen. cookies en geschiedenis verwijderd. en de firewall al uit gedaan. verder weet ik echt niet meer wat ik kan doen.\r\n\r\niemand een ideetje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Welke foutmelding geeft IE? Ik zou me kunnen voorstellen (als de rest wel goed werkt) dat je een probleem hebt met DNS, of dat er sprake is van spyware/adware die de werking van IE vernaggelen.\r\n\r\nAl eens een antispyware programma laten draaien zoals Hitman Pro of als je die niet hebt Adaware of Spybot? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 Misschien is je browser/startpagina gekaapt.\r\n\r\nDat kun je zien in \"eigenschappen\" van de IE; als daar niet meer MSN als startpagina in staat (=default) dan lijkt de situatie verdacht.\r\n\r\nLaat eens in Veilige Modus eerst Spybot lopen en dan AdawareSE (allebei gratis van Net), die mogen alles vernietigen wat ze vinden want zijn volkomen veilige progs, nog nooit te ver zien gaan.\r\n\r\nEventueel daarna ook nog Ccleaner eroverheen, wel bekijken in de instellingen wat je NIET weg wilt laten halen want scheert nogal kaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen