Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Als ik een wallpaper van internet haal en gebruik als achtergrond\r\nis deze heel blokkerig en onscherp.Ik heb een iiyama vision master 450 monitor 19 inch ingesteld op resolutie 1024-768,16 bit kleuren.\r\nEen achtergrond van de buroblad thema\'s is wel prima scherp maar \r\ndie vind ik niet mooi\r\n :^) Weet iemand een oplossing?\r\nVr.Gr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Als de gedownloade achtergrond kleiner is als je 1024x768 word hij vergroot en zie je blokjes en als hij groter is moet hij verkleind worden anders vallen er stukken weg.\r\nEerst vergroten of verkleinen met een foto progje ,naar schermmaat en ze zijn wel scherp.\r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 [quote]Eerst vergroten of verkleinen met een foto progje ,naar schermmaat en ze zijn wel scherp.[/quote]\r\nMits de kwaliteit van het origineel dat toelaat natuurlijk. En als het origineel te klein is, dan houdt het natuurlijk ook op. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Bedankt voor julie snelle reactie maar bij het uikiezen van een een acchtergrond\r\nkies ik al voor het 1024 formaat. Het zal dan wel aan de kwaliteit van de foto\'s\r\nliggen,alhoewel,ik heb er al verschillende geprobeerd, mischien moet ik wat aan de \r\ninstellingen veranderen.\r\nVr.Gr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 [quote]\r\nmischien moet ik wat aan de \r\ninstellingen veranderen. \r\n[/quote]\r\nAls het een CRT monitor is niet , 19 inch TFT vraagt om 1280x 1024,dus in dat geval wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen