Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Geplaatst: 13 april 2006 Hallo,\r\n\r\nMijn zus heeft een probleem met internet explorer en firefox.\r\nZe kan wel een link intikken, maar in beide browsers ziet ze een oranje pictogram met een S erin. Normaal staat daar de blauwe E van internet explorer.\r\n\r\nIk vermoed een instelling maar ik heb geen idee waar ik dit moet zoeken. Weet iemand een oplossing ? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Geplaatst: 13 april 2006 HitmanPro doet ook zoiets als je SurfRight activeert... alleen dat is geen oranje picotogram. \'t Zal wel in een beveiligingsprogramma zitten vermoed ik.... S van Save?\r\nMisschien kun je even een plaatje plaatsen? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Geplaatst: 13 april 2006 dit is een stukje screenshot, ze kan niet meer goed dingen invoeren in de adresbalk.\r\nDit is ook zo met internet explorer. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Lijkt mij dat browsers/startpagina gekaapt zijn, malware. Scannen op malware in Veilige Modus en alles laten vernietigen wat gezien wordt (Spybot en AdawareSE, goeie en VEILIGE gratis progs van Net). Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Die S is het icoontje van die website.\r\n\r\nWanneer je die website in je favorieten hebt staan, wordt fav.ico (die S) getoond in je adresbalk.\r\n\r\nIn dit geval is dat dus geen spyware. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 [quote=ctrlaltdelete]Die S is het icoontje van die website.\r\n\r\nWanneer je die website in je favorieten hebt staan, wordt fav.ico (die S) getoond in je adresbalk.\r\n\r\nIn dit geval is dat dus geen spyware.[/quote]\r\n\r\nIk zou zo\'n gekke startpagina niet willen en niet vertrouwen. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Het is gewoon een startpagina net als startpagina.nl maar dan met (gesponsorde) links voor de regio 0223\r\n\r\nMijn startpagina is [url]www.google.nl[/url] Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Ik heb ook het een en ander als start pagina gehad, maar met google bv houd ik gewoon het blauwe ie logo. Dus ergens moet het aan / uit te zetten zijn denk ik. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Die \'S\' is hetzelfde principe als de \'id\' hier op de site van computeridee (zie plaatje hieronder). Men noemt dat een \"favicon\". Iedere website kan zoiets maken, en duidt niet op een fout in de browser.\r\n\r\nOm er weer vanaf te komen: even het internet-cache legen. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 [quote=cyber2001]Ik heb ook het een en ander als start pagina gehad, maar met google bv houd ik gewoon het blauwe ie logo. Dus ergens moet het aan / uit te zetten zijn denk ik.[/quote]\r\n\r\nEven snel 2 plaatjes gemaakt, eentje zonder google in mijn favorieten, en eentje met google in mijn favorieten.\r\n\r\nJe ziet het plaatje dus als de site in je favorieten staat, anders niet... Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 Duidelijk, ze leest dit mee als het goed is, dus dan weet ze nu ook wat er is. \r\nMaar waarom ze dingen slecht kan ivoeren in de adresbalk is nog even een raadseltje...\r\nKennelijk staat het er los van.\r\n\r\nMisschien eens tijdelijke internet bestanden opruimen of zo ? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Geplaatst: 15 april 2006 tijdelijke internetbestanden legen kan nooit kwaard. Is absoluut het proberen waard. Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen