Ga naar inhoud

pc ziet dvd-speler niet goed


Aanbevolen berichten

Ik heb een spel gekocht. Dat is een pc-DVD. Het installeren werkt. Maar als ik het spel wil opstarten geeft hij een melding dat de DVD er niet in zit. Hoewel die er wel in zit. Als ik dan bij \'Deze Computer\' kijk staat de DVD-speler er ook niet meer bij. Ik moet de pc dan opnieuw opstarten om hem weer bij \'Deze Computer\' te zien. Gewone film-DVD\'s doen het wel. Hoe komt dit? En wat is de oplossing?
Link naar reactie
[quote]weet je zeker dat hij gekocht is ? \r\n[/quote]\r\nJa\r\n[quote]Heb je toevallig een CD/DVD emulatie programma zoals Daemon Tools of Alcohol 120% draaien? \r\nZet deze dan eens uit. [/quote]\r\nNee\r\n[quote]Gebruik je windows 2000 of XP? \r\nBij 2000 is dit een bekend probleem waar nog steeds geen patch voor beschikbaar is. Enige remedie: herstarten. \r\n\r\nIk ga er even vanuit dat er hier idd sprake is van een roginele dvd van het spelletje, anders gaat het hier ongetwijfeld om een kopieerbeveiliging. \r\n[/quote]\r\nIk heb Windows XP.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...