Ga naar inhoud

FTP commander problemen

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nEen kennis van mij komt om de paar maanden op bezoek en vind het dan nodig om het nieuwste van het nieuwste op mijn PC te installeren. Vorige week had hij Norton eraf gegooit en System Mechanics 6 pro erop gezet. Dit programma zou véél beter zijn en het haalt veel meer troep van de PC, zo zei hij.\r\nIk stribbelde zoals gewoonlijk tegen (Norton werkt tenslotte prima) maar hij zette System Mechanics er dus toch op. \r\nGisteren kwam ik erachter dat Dreamweaver en mijn FTP programma (FTP commander) niet meer werken. Als ik het FTP programma open en op de bestandsnaam klik, dan zie ik normaliter altijd de domein naam. Als ik daarop klik verschijnen er diverse mapjes, waaronder \'public html\'. Hierin komen de webpagina\'s die ik gemaakt heb en ze worden zo dus gepubliceert. Nu is echter alles leeg. Als ik het programma open en op de bestandsnaam klik verschijnt de domeinnaam niet. Er is niets om op te klikken en dus ook niets op in te uploaden. Ik heb al geprobeerd het programma opnieuw te installeren en alle inloggegevens opnieuw in te voeren, maar zonder resultaat. Kortom, ik kan geen websites meer maken, althans, ik kan ze wel maken maar niet meer publiceren en ik kan mijn bestaande sites dus ook niet meer updaten :-( \r\nDe eerder genoemde kennis is (wederom) van mening dat dit onmogelijk de schuld kan zijn van system mechanics, maar het is en blijft een feit dat wanneer als hij er nieuwe \"opruim programma\'s\" opzet dingen ALTIJD fout gaan. En dit kan monmogelijk toeval zijn.\r\nAnyway, hebben jullie enig idee hoe dit kan en hoe e.e.a. op te lossen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Ik weet niet waarom die kennis van jou met system mechanics aan komt zetten, en al helemaal niet waarom hij norton verwijderd heeft. System mechanics heeft immers helemaal geen virusscanner aan boord! Een firewall zit er trouwens ook niet bij.\r\n\r\nMijn mening: gooi dat system mechanics er maar af, daar heb je toch vrijwel niks aan. Zet lekker Norton er weer op! Je hebt er immers voor betaald, dus waarom \'m niet gebruiken!
Link naar reactie
[quote=Marrigje]leuk zo\'n kennis met \'kennis\'\r\nals je XP hebt zou je dmv systeemherstel de pc terug kunnen zetten naar een eerdere goedwerkend tijdstip. .[/quote]\r\n\r\nDat heb ik al gedaan, maar vreemd genoeg is alles hetzelfde gebleven. Ik ben terug gegaan naar 31 maart, 3 dagen vóór die kennis System Mechanics (+ nog 3 andere \"opruim programma\'s) geinstalleerd heeft :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...